Søndag og ny arbeidsuke:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Ris. Om en drøy time starter arbeidsuken og kursen settes mot Røros i bil. I ettermiddag lander Widerøe med 18 kunder som vil se og oppleve Røros det neste døgnet. Ha en bra søndag og en enda bedre arbeidsdag:-)

God morgen fra Beitostølen. I rute med pre-frokost ritualene på hytta. Så blir det vel litt skiaktiviteter før retur til Asker i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Om en drøy time starter arbeidsuken og kursen settes mot Røros i bil. I ettermiddag lander Widerøe med 18 kunder som vil se og oppleve Røros det neste døgnet. Ha en bra søndag og en enda bedre arbeidsdag:-)

Høres ut som det hadde vært plass til deg ombord også

Re: Søndag og ny arbeidsuke:-)

God morgen fra Tromsø! Her sov man godt og straks er det frokost før SAS flyr oss hjem. Flott tur opp i går i klarvær og sol. Kunne se mye, blant annet de syv søstre, Bodø og Lofoten med mer. Flott med sol og hvite fjell! Dessuten så vi en hval like før landing! Det er første gangen fra fly for meg. :)
Ha en riktig fin søndag! 20220313_055626.jpg20220312_113038.jpg20220312_114121.jpg20220312_115106.jpg20220312_120904.jpg20220312_130736.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Vilnius. Det sitter 3 små gnomer inni hodet mitt og banker på hjernen.

Nå hjemover med DY.

Ha en stilig dag

God morgen fra Beitostølen. I rute med pre-frokost ritualene på hytta. Så blir det vel litt skiaktiviteter før retur til Asker i kveld. Ha en fin dag

Høres ut som det hadde vært plass til deg ombord også

….litt forarbeid som må gjøres før de kommer:-) Tro meg - Widerøe er å foretrekke!!!

Hei fra Knausen. Egg und bacon er unnagjort og et telefonmøte for planlegging av morgendagens tur til BGO.

Nå har dragen truet på oss langrennsklær og marka venter. Vet man ikle skal si det som nordmann, men synes bortoverski er ganske kjedelig. Dragen gremmes over at turtøyet mitt er en fancy 20 år gammel slalombakke.

Så sitter man på OY-KBT og de syv søstre er akkurat passert. Hyggelig flyvertinne fra WF er sidepassasjer i dag og flypraten går lett. [emoji4]
Fortsatt fin dag! [emoji574][emoji4]20220313_105112.jpg20220313_105349.jpg20220313_113234.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Effektiv søndag herifra. Klokka er ikke engang 12, og jeg har fått unna frokost, en vaskemaskin, og kommet meg ut av døra på en søndag. Litt usikker på hvor jeg skal, men det finner man ut av etter hvert.

God dag fra London Bridge Station.

En spontantur til Brighton for lunsj. Så tilbake til London i ettermiddag/kveld. Ble 2 flasker sjampis i går. Usikker på om eg klarer to til i dag.

FQTV

Grompf. Sommertid. Og minus 8. Noe som ikke er i vater her. Men lar svigerbeistet sove en time ‘lenger’.

Får vel pakke sekken etterhvert. Spådd drittvær vestpå hele uka, men håper å få fotografert litt likevel. Må ut av brakka tidlig i morgen for å unngå rushtrafikken.

God dag fra Vy sitt spesialtog til Vikersund. Skiflyging live venter. Noen passasjerer har ikke helt skjønt dette og trodde det er et ordinært tog til Drammen

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Hei fra Knausen. Egg und bacon er unnagjort og et telefonmøte for planlegging av morgendagens tur til BGO.

Nå har dragen truet på oss langrennsklær og marka venter. Vet man ikle skal si det som nordmann, men synes bortoverski er ganske kjedelig. Dragen gremmes over at turtøyet mitt er en fancy 20 år gammel slalombakke.

OK, godkjent..

CE825E18-FB25-43B9-8A86-E7F4EBFF7BD0.jpg

Back