Søndag med følelse av lørdag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Søndag med følelse av lørdag…

God morgen fra Ris. Herlig med en søndag som fortsatt ikke er siste dag av frihelg. Solen skinner, gresset ble klippet i går og da kan vi vel bare nyte dagen. Uansett skal vi ut å gå…kanskje på Svartskog med belønning fra kolonialen. Ha en best søndag.

Re: Søndag med følelse av lørdag…

God morgon från Bodø,
Idag blir det till att resa hem igen efter några riktigt moro dagar, WF till TRD och WX till ARN. Hoppas att hangarfartyget ligger kvar inne i Stockholm i eftermiddag så man kan ta sig en titt på det.

Mornings fra Tjøme. Etterhvert skal vi ende opp på en naboøy i løpet av dagen. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås, hvor det ble nok en dag man sto opp nærmere 7 enn 6. Kona sover av seg 12t utdrikningslag men blir vel liv etterhvert. Etter to dager som alenepappa skal jeg spandere på meg en god sykkeltur i dag. Har hørt at softis på Lierkroa er en fornuftig destinasjon.

God søndag fra Bodø, nærmere bestemt Quality Ramsalt - her blir det en rolig morgen før en rød snute tar meg nedover til OSL i ettermiddag. Greit å ikke stresse synes nå jeg særlig ikke etter å ha sjekket ut litt av Bodøs nattliv i går kveld. Er jo en litt absurd følelse når kl er godt over midnatt og det er helt lyst ute omtrent.

God morgen. Da er sommerinfluensaen snart avsegstyrt, og man begynner å komme seg på beina igjen. Det klaffet med at jeg fikk telefon fra jobben om rusk i maskineriet, så da blir det formiddagstur dit og nøste opp i hva som har skjedd samt fikse slik at det blir stabil drift videre. Ha en god søndag i nord og i sør. :)

God morgen fra Kongsberg. Det tegner til å bli nok en varm dag med stekende sol her i bygda. Det er mye sport på TV'en i dag med først finalen i French Open med Caspar Ruud på ene banehalvdelen før det blir landskamp mot Sverige senere i kveld. Dette er jo slikt en må få med seg.

God morgen fra VY passing Sandefjord station at the moment, rute Larvik Lillestrøm. Strålende vær og man fikk gått en lang tur i Larvik i går. :)
Dessverre kom det noe i veien for Bodø tur og det var skikkelig kjedelig! Men godt å se folket storkoste seg! Så veldig gøy ut!
I morgen er det også en fridag. Da skulle det være en tur med Tiger Mothen fra Kjeller. Dessverre har maskinen blitt litt syk, mld fra piloten i går, så det blir senere! Håper på både Cornell og Tiger moth tur i år også. :)
Tja, da har man fri i morgen... Plutselig i dag tidlig tenkte jeg at jeg vil jo fly litt i pinsen! Så trallabom var tur til SVG booket i kveld med selskapet med ledig midtsete, retur i morgen tidlig. Selskapet er grønt... ;)

Ha en fin søndag alle sammen! :) 20220604_143742.jpg20220604_165911.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God dag fra Lillestrøm. Her har man gjort så spennende ting som å vaske stekeovn og tilbehør. Nå tenker jeg å kanskje rusle en tur før jeg sikkert ser litt av tennisfinalen.

Føler meg litt hyklersk som plutselig skal sitte og heie på en sport jeg aldri har syntes var kul. Men man må ta den underholdningen man får. :)

Ha en fin dag

Hei fra Bardufoss flyplass. Lette hangover etter et fantastisk bryllup. Nydelig innsjekk her hvor man fikk oppgradert litt nevøer frem til oss på +. Slikt opplever du ikke ofte på OSL.

Nå er det hjem til sommervær og solstoler i hagen og lit mexemat på kveldinga.

Back