Sommerferien - fly på OSL?

FlyCarl

ScanFlyer Blue
Sommerferien - fly på OSL?

Så er fellesferien i gang...

Noen som vet om det blir noen spennende fly på Gardermoen i de neste dagene av den grunn?

Flyr selv til BKK på mandag og selvfølgelig spent på om det blir 777-200 som oppsatt eller hva. Hadde tenkt å ta flytoget, men Oslo S er jo stengt. Får kjøre da.

Re: Fellesferien

Men trenger nødvendigvis ikke bety at det blir større maskiner å se på OSL av den grunn.

Med unntak av noen chartermaskiner, er vel Qatar det første spennende på OSL i år?

Så er fellesferien i gang...

Noen som vet om det blir noen spennende fly på Gardermoen i de neste dagene av den grunn?

Flyr selv til BKK på mandag og selvfølgelig spent på om det blir 777-200 som oppsatt eller hva. Hadde tenkt å ta flytoget, men Oslo S er jo stengt. Får kjøre da.

Carl - du trenger et par tusen poster før du kan vente et høflig svar her.. ;)

Flybussene går selv om togene ikke går fra Oslo S :)

Definisjonen av hva som er "spennende fly" varierer jo ganske mye fra person til person, men erfaringen er vel at det dukker oftere opp litt uvante fly nå enn det gjorde for noen år siden..

Gikk rolig for seg på SVG i ettermiddag - hadde forventet større rush enn det som var...
Ingen spesielle fly å se på Sola vertfall - just the usual!

Gikk rolig for seg på SVG i ettermiddag - hadde forventet større rush enn det som var...
Ingen spesielle fly å se på Sola vertfall - just the usual!

Men så er ikke SVG den største utfartsplassen heller. Begynner å bli mektig lei av at alle fra Stavanger tror at SVG er verdens midtpunkt. Og jeg er fra Rogaland.

Tror nok at det helst er OSL eller BGO som får mest spennende saker. :)

Begynner å bli mektig lei av at alle fra Stavanger tror at SVG er verdens midtpunkt.

Det var ikke poenget mitt. Prøvde bare å si at dette var en rolig dag i forhold til hva jeg hadde forventet.

Dette er vel oppskriften på hvordan en tråd ikke bør utvikle seg. Ok folkens, skal vi begynne helt på nytt?Noen som kan gi trådstarter et svar han kan ha bruk for?

Re: Fellesferien - fly på OSL?

<mod>

Unødvendig å si noe annet enn å sitere forrige post

Dette er vel oppskriften på hvordan en tråd ikke bør utvikle seg. Ok folkens, skal vi begynne helt på nytt?Noen som kan gi trådstarter et svar han kan ha bruk for?

</mod>

Re: Sommerferien - fly på OSL?

Heisann. Det er for tiden endel lekkerbiskener fra Lufthansa med sine A321. Lange og smekre maskiner. Ellers har du SKY med sine flotte flyhaler og for ikke å glemme SAS`330. Denne kommer noen ganger med Star-livery. Ellers kan det fristes med amerikanerenes B757 eller Finnairs Embraer? Vel, mangfoldet er til stede men da bør du stå på østre bane. Vestre derimot er du garantert xxx antall DY og SK-maskiner. Et tips er å lukte litt her og på http://prositos.no/

Glem ikke flyet ditt da, lett for at timene raser av gårde.

Tror nok at det helst er OSL eller BGO som får mest spennende saker. :)

(Nå håper jeg ikke jeg blir kaldkvelt av folk her inne!)

Nåja, TOS får en god del spennende saker på sommern :) 757, A330 og diverse "små lyspunkt" som nye liveries på B738'erne, eller en og annen liten Airbus 32x.

(Nå håper jeg ikke jeg blir kaldkvelt av folk her inne!)

Nåja, TOS får en god del spennende saker på sommern :) 757, A330 og diverse "små lyspunkt" som nye liveries på B738'erne, eller en og annen liten Airbus 32x.

Jaja, men vi har dem HVER dag :cool:

Begynner 0430 på gate for DY i natt...ser frem til en morgen med mye feriestemte mennesker, pent vær og mye håndbagasje... :p

Vel, flertallet av Austrians avganger kl. 1400 fra OSL til Wien vil bli fløyet med A319, istedenfor Fokker 100, som er det normale.

Back