• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Solia velger Norwegian

Hva med å beholde dem og bruke dem på charter? Kan jo starte eget charterselskap :)

Neida, synes ikke maskinene til FlyNordic er spesielt fine bortsett fra dekoret utenpå flyene, men nå heter jo selskapet noe annet og har en annen logo. De har Finnair-setetrekk, som er stygge, og på noen av flyene har de noen skikkelig old fashion bord...
 
i utgangspunktet er det gode chartermaskiner - høy setekapasitet og bra rekkevidde. Likevel begynner de kanskje å bli litt utdaterte i forhold til hva nordmenn forventer? FlyNordic har riktignok brukt dem svært mye på charter, blant annet fra Norge.
 
MD80ene til FlyNordic/Norwegian flyr jo charter i sommer parallelt med DK(så da er det vel for Ving?).


Ja FlyNordic sine MD-82 maskiner skal få jobbe bra i sommer
på Ving sitt sommerprogram - ingen tvil om det;


Fra Oslo:

Tunisia, Bulgaria; Varna, Kreta; Chania, Kreta: Heraklion,
Kypros, Mallorca, Tyrkia; Antalya


Fra Rygge:

Kreta; Chania



(Som en liten OT: "fritt" for å ikke reise til Kroatia/Istria/Pula med Ving
i sommer - avgangen trafikkeres med Malmø Aviation sin BAe Avro RJ100,
den blir nok "herlig" å sitte tre timer i én vei, spesiellt på vindusplass!! *grøss*)
 
Last edited:
Back
Top