Solfylt onsdag

Henshaw

Galley Slave
Medlem
Morn fra Kolsås, hvor været har tatt seg sammen. Litt trøtt i trynet da junior stort sett lå og gryntet og snøftet i søvne hele natten, men en kaffe fikser biffen.

Leser i nyhetene at lærere og barnehageansatte endelig prioriteres i vaksinekøen, nå som sommerferien akkurat har startet og alle skal ha fått tilbud om vaksine innen midten av august (aka skolestart)??? Unner de det jo sånn sett, selv om det er surt å se at stadige nye grupper flyttes før meg i køen.

Nuvel, ha en fin dag, uten misunnelser og gryntende baby

God morgen,
Teamsmøtene i gang. Rakk joggetur med utsikt til rådyr og cabincruiser som var drevet på land.

Satser på tidlig avslutning så en kommer seg på landet før rushtrafikken. Det er jo St Hans.

God morgen fra Sandnessjøen , her oppe på Helgelandskysten er det nok en flott dag. Det er høysesong i prosjektet med installasjoner offshore på feltet vårt og subsea utstyr skal klargjøres ut fra basen vår her i SSJ.
Prøver å få en kortere dag for å dra ut til Herøy denne Sankt Hans aften syd for Dønna som vist på bildet.

Attachments

• 20210623_073220.jpg
    20210623_073220.jpg
    121.7 KB · Views: 136
God morgen fra Asker, hvor sommeren er tilbake. Morgenen har blitt brukt til Teamsmøter med Perth, Kuala Lumpur og Oslo, så nå er jeg svett i ørene av headsetet og kona sikkert irritert for høy stemmebruk av undertegnede....vi snakker jo faktisk langdistansesamtaler her. En sykkeltur legges inn i lunsjen, før det er fulle au pair plikter i kveld, mens kona er ute på vift. Ha en fin dag

God dag fra Oslo. Har ikke stått opp enda pga dårlig søvn i natt så fikk endelig sove litt på morgenkvisten her. Greit å ha kveldsvakt i dag så får vi se hva slags spm folk kommer opp med Covid 19 vaksinering i dag pr tlf. Skulle egentlig ha dagvakt men ble flytta til kveld. Helt ok siden jeg får mer betalt for det

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Morn fra Kolsås, hvor været har tatt seg sammen. Litt trøtt i trynet da junior stort sett lå og gryntet og snøftet i søvne hele natten, men en kaffe fikser biffen.

Leser i nyhetene at lærere og barnehageansatte endelig prioriteres i vaksinekøen, nå som sommerferien akkurat har startet og alle skal ha fått tilbud om vaksine innen midten av august (aka skolestart)??? Unner de det jo sånn sett, selv om det er surt å se at stadige nye grupper flyttes før meg i køen.

Nuvel, ha en fin dag, uten misunnelser og gryntende baby

Den skulle de hatt i Februar, synes «også» det er latterlig at det kommer nå. De har stått i frontlinjen av krigen uten skuddsikker vest, uten skyttergrav, uten våpen og har måttet løpe sikksakk i håp om å ikke bli truffet av ei streifkule. Helt latterlig. De skulle hatt det sammen med helsepersonale, politi, brannvesen osv. Men men. Nå er muttern «gammel nok» til at hun fikk pga alder uansett, får håpe dose 2 får lov å komme litt tidligere så hun slipper å få den i slutten av August (!!) så hun er helt ubeskyttet under skolestart. Får helt angst av tanken.

Lais fra EU. Her legges det vei utenfor soverommet vårt, og siden det som seg hør og bør skal være classic european style så legges det brostein. Veldig bråkete prosess, men antakeligvis bedre enn spuntinga hos Fnate. Nu for some coffee!

Unner de det jo sånn sett, selv om det er surt å se at stadige nye grupper flyttes før meg i køen.

"Slapp av, De rykker stadig bakover i køen". Kjenner litt på den selv, spesielt nå når det plutselig smalt med smittet ungdom her nede i løpet av de siste to dagene - selv om vi alle har visst at den kom. Har innsett at jeg nok ikke får sett innsiden av vaksinasjonssenteret før i september en gang, men er i det minste glad for at den andre halvdelen har fått nummer én!

Hei fra det glade sørland, lite på tapetet i dag unntatt en mulig båttur i kveld. Ha en fin en!

Hei fra Stavanger. Hjemme i Sandnes er jeg visstnok blant den gruppen som visstnok kommer sist i vaksinekøen. Lurer på hva fastlegen (i Stavanger) egentlig hadde ment om det. Vel vel.

Halvveis ute i kveldsskiftet her og det er rolig på kontoret. Begynner å glede meg til langhelg. Ha en fin en!

Back