Sola intro dag

Norwegian15

ScanFlyer Blue
Hei, Jeg legger ut bilder av Sola intro dag som var for en god tid tilbake (september 2009). Intro dagen var at du kunne melde deg på for begynne å ta flysertifikatet PPL og du kunne betale 500kr får en 20minutters rundtur i Stavanger, det gjorde jeg. Så her kommer bildene fra turen.

Flyet var en Cessna C172 LN-NFJ
DSC_0001.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0011.jpg

Randaberg, der jeg bor sett fra luften
DSC_0028.jpg

DSC_0032.jpg

Stavanger, Vågen
DSC_0034.jpg

DSC_0041.jpg

Final
DSC_0063.jpg

Short final
DSC_0066.jpg

Nede på bakken etter en flott tur
DSC_0067.jpg

DSC_0075.jpg

Håper bildene falt i smak. En ting til deg var ikke jeg som tok bildene men min mamma som satt i baksete mens jeg fløy.

Hahahaha. Thumbs up for a drasse foreldre med på introturer, kjenner meg IKKE igjen.... :lol: Endog kult at mor di ble med, det er jo de som skal sitte hjemme og være hysterisk.

Sånne her bilder gir jo IKKE lyst til å fly mer småfly. Sukk akk og veeee.

Nå vekket du gode minner fra første nyttårsdag i Danmark for to år siden, når jeg var så heldig og fikk være med opp i en liten doning fra Sindal Lufthavn i DK! Slike dager pleier somregel å være så døde og triste overalt, men det var jaggu en fin start på året.

Veldig trivelige bilder og bla gjennom, Norwegian15!

Hun var bare med for og se om alt gikk bra..... Men så måtte hun bli med for at det var en plass igjen i flyet, men jeg skal ta meg en tur til med småfly og da er det bare meg og to venner som sitter på og selvfølgelig en instruktør.

Back