Sola i morgensol...

atck

ScanFlyer Gold
Ja da er jeg godt installert på Sola. Skal jobbe kontrollsentral men skal nok få meg min daglige dose parafin for det... Fikk kikket litt på selve flyplassen i dag, så det ble nå noen bilder.

Finfin start på dagen. Dette synet møtte meg da jeg kom ut av bilen.
IMG_3100.jpg

Sola Grand International:
IMG_3137.jpg

S-92 landing. Steike for et helikopter!
5s92landing.jpg

Taxi to park

IMG_3182.jpg

5s92motlysdornier.jpg

Cartman passing...

5c17cockpit.jpg

Ikke akkurat Cartman passing...

IMG_3114.jpg

K

Hei der i natten Kyrre!

STEIKE for noen nydelige bilder.......og enig med deg S92'en er flott den.....Hva liker DU spes. med den a?

Hilsen Nattevakten/GM

:cool:

Originally posted by ENGM RAMP

Hei der i natten Kyrre!

STEIKE for noen nydelige bilder.......og enig med deg S92'en er flott den.....Hva liker DU spes. med den a?

Hilsen Nattevakten/GM

:cool:

Takk takk. ^_^

Jeg vet ikke. Det er noe "Brute Force" med S-92'en. Tiltet halerotor og fancy schmancy komposittrotorer. Og enda ganske strømlinjeformet. De begynner nok å henge på den mye stæsj etterhvert også. :D

Det at den er rask og lett smetter opp i høyere luftlag kan også være praktisk sett fra et ATC-synspunkt.

Kyrre
- Som nok ikke går nattevakter på en laaaaang stund. Men laaange timer over bøkene blir det.

Mmm den er lekker, men jeg må si at den som hmmm, er det Lufttransport bruker til Værøy, er det ikke AB139 den heter mon tro? den synes jeg tar kaka.

Jeg så den i Bodø her i høst hvor den var ute på en liten testflight....Damn....

Frekk og smekker kjerre var det og!

Originally posted by Blubird

Det første bildet ga rene sydlands-assosiasjoner... :cool:

Ja jeg har noen tilsvarende bilder fra både Hellas, Thailand og Cuba. Piggtråd og ugunstige fotoposisjoner kombinert med særdeles dårlig tid til å hive opp kamera mens ingen ser. ^_^
Det er ikke vakkert alt som er fint å se på.

K

Back