S S61N ScanFlyer Blue 3 May 2006 #1 Hei Blir det flyshow på Sola i 2007?? Fant dette på avinor.no Sola Airshow 2007 (avinor.no)
LN-ATC ScanFlyer Silver 3 May 2006 #2 Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' Ja, på sikt vil det dukke opp mer info på www.solaairshow.no.
N norshuttle Newcomer 3 May 2006 #3 Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' Noen ide om hvem som står ansvarlig for dette? Ikke Avinor, men hvem eksterne som er med på dette?
Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' Noen ide om hvem som står ansvarlig for dette? Ikke Avinor, men hvem eksterne som er med på dette?
LN-ATC ScanFlyer Silver 3 May 2006 #4 Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' Avinor, i samarbeid med de lokale flyklubbene.
CK ScanFlyer Mile High Club 4 May 2006 #5 Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' moro!! Dette blir nok gøy. Jeg var på flyshowet på Sola i 1987, der jeg bl.a. fikk dette blinkskuddet
Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' moro!! Dette blir nok gøy. Jeg var på flyshowet på Sola i 1987, der jeg bl.a. fikk dette blinkskuddet
HaraldH Newcomer 19 May 2006 #6 Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' Originally posted by LN-ATC Ja, på sikt vil det dukke opp mer info på www.solaairshow.no. Click to expand... Domenet er "live" nå. Innholdet er fremdeles nokså magert, men det vil fylles på mer etter hvert som arrangørene får programmet på plass.
Replying to Topic 'Sola Airshow 2007' Originally posted by LN-ATC Ja, på sikt vil det dukke opp mer info på www.solaairshow.no. Click to expand... Domenet er "live" nå. Innholdet er fremdeles nokså magert, men det vil fylles på mer etter hvert som arrangørene får programmet på plass.