Sol og Morro

*misunnelig* skjønner ikke hvor dere får alle pengene fra jeg til all denna reisinga :-) Trur jeg må få meg jobb i flybransjen jeg og.. Men det har jeg jo alt når jeg tenker etter :-)

*misunnelig* skjønner ikke hvor dere får alle pengene fra jeg til all denna reisinga :-) Trur jeg må få meg jobb i flybransjen jeg og.. Men det har jeg jo alt når jeg tenker etter :-)

Det hjelper sikkert med billige ID-billetter :) De slår til og med RyanAir :)

Tripple-seven: Har du ikke sett hvor godt humør Eddie er i? ;)

LN-RUV: Hvis du ikke spør får du ihvertfall ikke ferie!

Nja, trenger de feriepenga jeg kan snike til meg for å betale skyhøye depositum :) Og etablere meg på det gode østland. Får se til neste år, da er vel ID-billettene på plass igjen også.

En liten update:
Jeg er blitt sendt på riggekurs på MD80 - og det gikk selvsagt denne uka..

Turen er selvsagt ikke kansellert - men vi har fått delay på utreise til tirsdagen i stedet..
Kommer tilbake med mer etterhvert.

Jeg vet at Dag Johnsen var der i fjor og flyr garantert inn selv i år. Jeg kan ikke bli med hele uka, men er klar for helga! Skal snakke med Dag senere i dag

Tommy777: Flott vi gleder oss!
Jeg må vel fortsatt låne leg?? ;)

Btw: har ikke glemt stoler!
Jobber med saken, men SAS Comp. som nettopp skiftet navn til ST Aerospace Solutiuons,
- for å distansere seg til STS har ikke akkurat vist samarbeidsvilje........
.....men - jeg har ikke gitt opp! Skal ringe til DK i løpet uka igjen!

Da blir det vel delt ut t-skjorter igjen der i gården....blir det blålilla igjen eller?

Heisann!

Jeg kommer ned med Niels og soennen hans Erik og jeg regner med at vi drar fra Houston paa Onsdag eller Torsdag og blir fram til Soendag. Jeg har booket sete 0A med C-210'en...^_^

Vi faar ta detaljene hvor og naar vi skal moetes naar vi naermer oss...:)

Dag

Back