Søker LN-KKF og LN-KKP modell

adressa

ScanFlyer Silver
Søker LN-KKF og LN-KKP modell

Jeg søker etter norwegian modell Boeing 737-300 reg. LN-KKF og LN-KKP str. 1/200. Er det noen som har ekstra modell som kunne tenke å selge til meg????

Re: Søker LN-KKF og LN-KKP modell

Da har jeg skaffet meg LN-KKF. Takk til hmm273. Mangler forsatt LN-KKP. Er det noen som har ekstra av denne modellen??? :)

Har sjekket det flere ganger. Dem har ikke lenger.

Hvis du flyr norwegian snart, så kan det vær at de har LN-KKP 1/200 ombord. De hadde iallefal den i Taxfree menyen da jeg fløy med dem tidligere i sommer.

En venn av meg sendte en mail til Norwegian om evne: Modellfly: etter 3 dager fikk han LN-KKF 1/200 i posten Gratis, han klager ikke han! :D Vet ikke hvordan han klarte det, og det vil han ikke si meg heller! :p

En venn av meg sendte en mail til Norwegian om evne: Modellfly: etter 3 dager fikk han LN-KKF 1/200 i posten Gratis, han klager ikke han! :D Vet ikke hvordan han klarte det, og det vil han ikke si meg heller! :p

Jeg har ringt dem og sendt dem mail og fikk svar at dem kunne ikke hjelpe meg. Måtte ta kontakt skranken på OSL. Sist jeg var der så hadde dem ikke.

Jeg har fått tak på LN-DYA nå i går, kjøpte den store.

Denne har plugga eyebrowsene OG det står til og med DYA over cockpitvinduene.

Hva slags skala er det på det store til Norwegian?

1/200 eller 1/100?

Lurte på det i går men fant ikke ut..:S

LN-KRF - faen du må si at du er på shopping! :p Jeg vil ha -KKJ før den blir umulig å få tak i.

LN-KRF - faen du må si at du er på shopping! :p Jeg vil ha -KKJ før den blir umulig å få tak i.
LN-KKJ er bare tiljengelig i 1/500 nå. Hvis ikke kan du kanskje høre med andre sammlere her inne om 1/200 eller 1/100! :D LN-DYA må jeg ha! hadde vært en flott julepresang til meg selv. Men den blir vel ikke solgt i begrenset oppslag som LN-NOL? :drunk:?

Last edited:

For meg er det et veldig stort "meh" hvilken størrelse jeg får modellen i, jeg hverken samler eller bryr meg noe mer enn at individet betyr litt for meg ;)

For meg er det et veldig stort "meh" hvilken størrelse jeg får modellen i, jeg hverken samler eller bryr meg noe mer enn at individet betyr litt for meg ;)

Du kan få den i 1/500 og 1/200. 1/100 også men den er veldig sjelden. Jeg vil anbefale 1/200.

Skal til OSL for å egge obama neste uke.
Kan kjøpe med for deg da svgspotter?

Konge Mats! :D kjøp den i 1/200 plastikk på stativ! :D Iberworld vil sikkert og ha! :D betaler deg neste gang på flyplassen! ;)

Last edited:
Back