• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Søker etter BA 320 Gemini Jets 1/400

adressa

ScanFlyer Silver
Søker etter BA 320 Gemini Jets 1/400

Hei

Er det noen som har en British Airways Airbus A320 Gemini Jets GJBAW714 1/400 til overs som kunne tenkt å selge den til meg?

Jeg har søkt etter denne uten hell. Jeg har prøvd å finne den på ebay. Sikkert ikke en enkelt modell og finne.

Er det noen som kan hjelpe meg? Det må være en Gemini Jets og ikke Aeroclassic eller noe annet.

Re: Søker etter BA 320 Gemini Jets 1/400

Får jeg spøre om hvorfor det MÅ være GeminiJets? Aeroclassic lager vell så flotte modeller som GJ.

For det først så har GeminiJets en Royal Mail merke foran reg. merke og for det andre så syns jeg at det britiske flagget på halen er plassert litt rart på det Aeroclassic utgaven. :)

jeg har en A320 og en A321 fra gemini jeg vurderer å selge men tviler sterkt på at jeg har noen orginal eske til dem, men det er bare A319 som har royal male logo av de jeg har

jeg har en A320 og en A321 fra gemini jeg vurderer å selge men tviler sterkt på at jeg har noen orginal eske til dem, men det er bare A319 som har royal male logo av de jeg har

Har du bilde av A320? :) evt hva er reg på flyet? Jeg er ute etter G-BUSG. Den har royal mail logo foran reg på den ene siden av flyet fra Gemini Jets.

Last edited:

ja der var det et lite et, det er samme reg gitt

Send meg en PM hvis du du vil selge din A320 og hvor mye du vil ha for den. Esken er det ikke så farlig med.

Last edited:

Betalte £15 for min G-BUSG i mars 2007.
Hva er verdien idag ?

Back