Jakt etter modeller (1:400)

stennes

Modellflysamler
Hei, jeg er på jakt etter å utvide samlingen min. Jeg ønsker å finne flymodeller i 1:400-skala i hovedsaklig Norwegian- og SAS-farger. Noen som selger her inne, evt nettbutikker som selger flere 1:400 i "norske" farger. Grunnen til at jeg spør, er at jeg finner kun én og én modell i hver sin nettbutikk og det ville blitt slitsomt å lage 3-4 ordre fra forskjellige nettbutikker. Jeg ønsker også å selge et par modeller, så dersom dere er i interessert i et par modeller, ta kontakt. Egen selgetråd til det kommer. :D

- stennes

Modeller lages som regel i begrenset antall, og når de er utsolgt får man ikke flere. Så det er nok noe du må leve med. Ebay er din beste venn.

Er det jeg har skjønt, lurte bare om det fantes en skjult juvel av en nettbutikk der ute. Jeg får vel bare starte jakten på ebay

Så akkurat at på aliekspress så har de norwegian 737 800 aeroclassics 1:400 med H.C Andersen på halen, prisen er 950kr

Ser at det finnes et par JC Wings-modeller av SAS i 1:400. Har noen erfaringer med slike modeller? Vil unngå bomkjøp og ønsker et fly av Gemini-kvalitet (Altså Phoenix, Dragon, Herpa osv)

Min erfaring er at JC Wings holder bra kvalitet, helt på høyde med de andre du nevner.

Attachments

• IMG_0821.jpg
    IMG_0821.jpg
    57.6 KB · Views: 129
  • IMG_0822.jpg
    IMG_0822.jpg
    68 KB · Views: 129
  • IMG_0823.jpg
    IMG_0823.jpg
    70.8 KB · Views: 126
  • IMG_0824.jpg
    IMG_0824.jpg