Søke etter flybilletter

tosfreight

ScanFlyer Silver
Søke etter flybilletter

I min nye tilværelse som revenue-pax driver jeg nå å vurderer en storby-weekend for meg og mademoisellen i høst... Finnes det et nettsted der man kan definere avreisested, dato for avgang og ankomst, og deretter få forslag til rimelige reisemål ute i Europa? Eller må jeg søke etter pris på alle mulige destinasjoner...?

Hvis det ikke finnes, burde noen lage det.... :spin: :D

Mvh Eivind

Re: Søke etter flybilletter

Jeg pleier å bruke Kelkoo. Da får du en grei indikasjon på hvordan prisene er. Her er linken: Kelkoo

Eyvind da , vil det ikke være enklere å bare bestemme hvor dere skal dra ;)

Overrask henne vettu , det setter damene pris på. Barcelona , Praha , Pisa, Montpellier , Milano, Paris eller Aberdeen.Mulighetene er mange , men stikkordet er overraskelse...........

Da er sjansen for at det blir noe på deg ganske stor.................. :laola

Denne er god:
http://www.reisbillig.com/default2.aspx
Her kan en legge inn byer...weekender...makspris etc .Veldig praktisk.
Men funker ikke om en starter reisen fra distriktene.

Du har også denne...
http://www.flybilligst.com/index.php

GLEM IKKE AT KLM OG AF HAR KAMPANJE TIL 9. SEPT. KJØPTE NYC FOR 2.200 PLUSS TAXES VIA AMS MED KL 777 VIDERE TIL JFK.

Jeg forsøkte Kelkoo for et par uker siden, men jeg kom aldri fram til ferdige billetter. Systemet brøt sammen hver gang jeg forsøkte, til ulike stadier i prosessen. Så forsøkte jeg rett og slett Widerøe, og der fant jeg billetter med lavere pris enn det Kelkoo fant fram. Og dette dreide seg ikke om Widerøes egne ruter, men fra Torp via Kastrup og Barajas til avkroken Santiago de Compostela.
Mulig jeg var uheldig, men Widerøes side var veldig grei å bruke, - og altså billig! :spin:

Hei
Et veldig bra sted er GOTOGATE.
Her kan man i mange tilfeller booke billigbilletter uten å måtte betale med en gang.
Jeg har selv booket til Florida til jul. Førstegang var i mai med betalingsfrist nå 08.09.
Jeg sjekket nylig å GOTOGATE og så at turen var blitt billigere i mellomtiden. Da var det bare å kansellere før 08.09 og bestille samme tur på ny. Nå er fristen blitt til 10.11.
Veldig kjekt hvis noe uforutsatt skulle dukke opp før avreise.

Originally posted by LN-FHU
Eyvind da , vil det ikke være enklere å bare bestemme hvor dere skal dra ;)

Overrask henne vettu , det setter damene pris på. Barcelona , Praha , Pisa, Montpellier , Milano, Paris eller Aberdeen.Mulighetene er mange , men stikkordet er overraskelse...........

Da er sjansen for at det blir noe på deg ganske stor.................. :laola

Bestemme? Hva er det? Jeg kan da ikke bestemme noen ting..... :D :D :D

Men, ja , du har et poeng..................................

Back