Originally posted by OEH
Er manglende flytevest vanlig i de fleste selskaper altså?
Jøss - så da er det OK å sjekke 3,5 rader altsåOriginally posted by LN-BRK
I Ryanair sin Security Manual (og den er vel godkjent av myndighetene) står det at man er pålagt å sjekke 10% av redningsvestene før hver avgang.
Originally posted by Arrow
Mye røyk, men ingen ild. Synes ikke Ryanair kommer dårlig ut i det jeg har hørt til nå. Denne mockumentaren er ganske tynn.
Originally posted by storg
Mye røyk, men ingen ild. Synes ikke Ryanair kommer dårlig ut i det jeg har hørt til nå. Denne mockumentaren er ganske tynn.
Synes også at Ryanair forsvarer seg godt. Problemet oppstår når media alikavel sender en slik dokumentar. Husk det er bare folk som oss særinger på dette forumet som bryr oss. Resten tar programet for god fisk. Ryanair skal ha kritikk for det de gjør feil, men ikke punkter hvor de har sitt på det tørre.
Originally posted by Kua
Synes også at Ryanair forsvarer seg godt. Problemet oppstår når media alikavel sender en slik dokumentar. Husk det er bare folk som oss særinger på dette forumet som bryr oss. Resten tar programet for god fisk. Ryanair skal ha kritikk for det de gjør feil, men ikke punkter hvor de har sitt på det tørre.
Jeg synes Ryanair får en veldig snill behandling av media. De har gjort mange hårreisende saker som aldri har kommet på trykk i de store avisene.
De har etterlatt pax både i Norge og Sverige(Haugesund/Bergen og Gøteborg), og flydd tomme tilbake til England, uten store avisoverskrifter.
Hadde for eks SAS gjort det samme hadde det vært førstesidestoff.
På Arlanda i vinter (de kom ikke ned på Skavsta), parkerte de flyet, kastet baggasjen ut av flyet og der ble den liggende, under masse snø. De har jo ingen avtaler på ARN når noen sånt hender.
Men SAS er også på vei dit. det skal jo ikke koste noe!! SAS skal bli LCC!
Originally posted by Hurum
Originally posted by Kua
Jeg synes Ryanair får en veldig snill behandling av media. De har gjort mange hårreisende saker som aldri har kommet på trykk i de store avisene.
De har etterlatt pax både i Norge og Sverige(Haugesund/Bergen og Gøteborg), og flydd tomme tilbake til England, uten store avisoverskrifter.
Hadde for eks SAS gjort det samme hadde det vært førstesidestoff.
På Arlanda i vinter (de kom ikke ned på Skavsta), parkerte de flyet, kastet baggasjen ut av flyet og der ble den liggende, under masse snø. De har jo ingen avtaler på ARN når noen sånt hender.
Men SAS er også på vei dit. det skal jo ikke koste noe!! SAS skal bli LCC!
Tja - SAS Braathens sendte da vitterlig et tomt fly fra Harstad/Narvik til Oslo senest i januar og lot passasjerene stå igjen på EVE måpende. Flyet trengtes mer enn anna plass var svaret.
Dette ble postet her på forumet, men nådde aldri førstesiden i VG.
Budget airline Ryanair offered millions of cheap tickets Tuesday as it went on the attack against allegations in a TV program that it has been lax in respecting air safety and security rules.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.