• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Snittpriser - turisthoteller

Var jo ikke mye hjelp i det uten at de forteller hvilke hoteller som gir disse prisene. Min erfaring tilsier at disse prisene er altfor lave til 3 stjerners nivå i alle disse byene. Hva regner man som 3 stjerners hotell i Oslo da? Finnes der hotellrom i Oslo til 614 kr, eller er dette ment pr person, så dvs 1228 kr for et dobbeltrom? I såfall henger det mer på greip!

BKK til 222 kr, så tror jeg ikke du får spesielt mye komfort eller avkjøling for å si det slik.

BF:cool2

Det er heller ikke nevnt noe om hvilket tidsrom det er beregnet snitt på, men jeg forutsetter at det er off-season. Tullete statestikk spør du meg.

Back