Snart dags för DC-8-63 !

LN-MTC

Magic Nostalgic
Snart dags för DC-8-63 !

Andrew is teasing!
OY-KTF.jpg

Re: Snart dags för DC-8-63 !

Det var da som bare...!!!! Da holdt Andrew ord. Dette har vært mitt høyeste ønske siden jeg begynte med 1:400. Jeg bryr meg ikke et skvatt om engine pylons ser ut til å være hvite. De var vel egentlig lys grå ???:YES:colgate:

Herlig!

Jeg bryr meg ikke et skvatt om engine pylons ser ut til å være hvite. De var vel egentlig lys grå ???:YES:colgate:

Bare lå vær å tørke støv og la dem samle litt skitt så løser det problemet seg ;)

Jag hoppas att det bara är bilden som är överexponerad. Cheatline ser ju lite väl ljusblå ut också, men det borde väl vara samma blå som Andrew brukar använda?
/JM

Mulig det kommer en -62 samtidig ...... mener aa ha lest noe om det tidligere .. vi faar se mandag!

Jag har inte sett några butikker ännu men Andrew släppte dem nyss på furumet.
Maila Zareh så löser det sej.

2008 er da blitt et fantastisk år mht gamle SAS-maskiner!!! ^_^

Begynte å samle i fjor vår og da virket mulighetene minimale utenom ebay.
Kort etter kom det jaggu en veritabel stim, og så har det vært en jevn strøm.

Man kan jo bli optimist av mindre. Ønsker meg CV-440 til jul... ;)

Maila Zareh så löser det sej.

Ja Zareh fixer det, har lagt inn en pre-order hos han :CAN For denne har jeg ventet på........i likhet med mange andre vil jeg tro.

Har også lagt inn preorder hos Zareh for flere veker siden, samt en liten reminder idag.

Ser ut til at int. for SAS modeller i 1:400 har økt kraftig i det siste og at det blir et aldri så lite rush etter desse nye DC-8 modellene!

Perfekt timing också till DC-8ans 50-årsjubileum som var nyligen! En av varje beställd.

Har også lagt inn preorder hos Zareh for flere veker siden, samt en liten reminder idag.

Ser ut til at int. for SAS modeller i 1:400 har økt kraftig i det siste og at det blir et aldri så lite rush etter desse nye DC-8 modellene!

D I T T O ! Gledelig å se at jeg får min Scanair "BODIL VIKING" slik jeg ønsket
for et par år siden. Klinte faktsik til med bestilling av samtlige 9/10 -åttere som slippes nå i juni
(2 stk.serie 50, 2 stk -62 og 6 stk -63). Nå kan vi vel etter hvert også se frem til CV-440 i SAS dekor ?!?

Herlig! Dette har vi ventet lenge på!!! Mine er også bestilt hos Zareh. Han svikter aldri :-)

Nå er det bare å bearbeide Andrew slik at vi også får en SAS og kanskje Scanair DC-8-62, for ikke å snakke om SAS og Scanair DC-8-63 i final c/s.

Drømmer også om SAS og Scanair A300B4.

Espen jubler !!!

Det er klart vi får -62 etter hvert. Jeg tror sågar vi får se alle c/s variantene
for -62 og -63.AK var jo så gem at han til og med fabrikerte DC-9-41 OY-KGR
i den aller siste kledningen denne maskinen bar for utfasing fant sted...

Jag fick nu ikväll besked av Zareh om att min beställning är klar för att skickas, så de första DC-8orna bör väl landa i Skandinavien i mitten av nästa vecka...

.. min og, i slutten av neste uke lander det 3 stk DC8-63... :)

Back