B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 May 2008 #1 Kan se ut som Condor har begynt å fly på damp; http://www.planepictures.net/netshow.php?id=741706
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 25 May 2008 #3 Ja. Thomas Cook ble prøvd, men da ingen tyskere kjente/kjenner til Cook-navnet ble det en stor flopp.
Ja. Thomas Cook ble prøvd, men da ingen tyskere kjente/kjenner til Cook-navnet ble det en stor flopp.
MD11 ScanFlyer Dusty 25 May 2008 #4 Hvorfor i allverden "produserer" motoren så mye røyk under reversering:question:
Someone Moderator Medlem 26 May 2008 #5 MD11 said: Hvorfor i allverden "produserer" motoren så mye røyk under reversering:question: Click to expand... Det er vel heller snakk om vann på bakken som blir sprutet opp av motoren
MD11 said: Hvorfor i allverden "produserer" motoren så mye røyk under reversering:question: Click to expand... Det er vel heller snakk om vann på bakken som blir sprutet opp av motoren
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 26 May 2008 #7 Blubird said: Ja. Thomas Cook ble prøvd, men da ingen tyskere kjente/kjenner til Cook-navnet ble det en stor flopp. Click to expand... Det er vel ingen her i Skandinavia som er mer kjent med Hr Cook enn Prøysserne vil jeg tro.
Blubird said: Ja. Thomas Cook ble prøvd, men da ingen tyskere kjente/kjenner til Cook-navnet ble det en stor flopp. Click to expand... Det er vel ingen her i Skandinavia som er mer kjent med Hr Cook enn Prøysserne vil jeg tro.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 May 2008 #8 OJB said: Det er vel ingen her i Skandinavia som er mer kjent med Hr Cook enn Prøysserne vil jeg tro. Click to expand... Den store forskjellen er vel den at Condor har større rotfeste i den tyske folkesjela enn det MyTravel eller tidligere Premiair greide å opparbeide seg i løpet av noen få år.
OJB said: Det er vel ingen her i Skandinavia som er mer kjent med Hr Cook enn Prøysserne vil jeg tro. Click to expand... Den store forskjellen er vel den at Condor har større rotfeste i den tyske folkesjela enn det MyTravel eller tidligere Premiair greide å opparbeide seg i løpet av noen få år.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 May 2008 #9 Someone said: Det er vel heller snakk om vann på bakken som blir sprutet opp av motoren Click to expand... Tørr rullebane og ei heller antydning til vann mellom motorene og asfalten. Tipper vi snakker varmegang et sted?
Someone said: Det er vel heller snakk om vann på bakken som blir sprutet opp av motoren Click to expand... Tørr rullebane og ei heller antydning til vann mellom motorene og asfalten. Tipper vi snakker varmegang et sted?
LN-MOW Flyklapper Medlem 26 May 2008 #10 Blubird said: Kan se ut som Condor har begynt å fly på damp; Click to expand... Vanlig for 753'er aa fly paa damp. Denne ser det ut som har pipe paa taket ... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=69874
Blubird said: Kan se ut som Condor har begynt å fly på damp; Click to expand... Vanlig for 753'er aa fly paa damp. Denne ser det ut som har pipe paa taket ... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=69874
Discus Galley Slave Medlem 26 May 2008 #11 LN-MOW said: Vanlig for 753'er aa fly paa damp. Denne ser det ut som har pipe paa taket ... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=69874 Click to expand... Og jeg som alltid har trodd at det er kaffen som har kokt over
LN-MOW said: Vanlig for 753'er aa fly paa damp. Denne ser det ut som har pipe paa taket ... http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=69874 Click to expand... Og jeg som alltid har trodd at det er kaffen som har kokt over