Re: Små barn ikke ønsket i premium hos Norwegian?
But seriously .. snakk om å skjære alle over en kam. Nettrollene har inntatt Flyprat.
MAkan!!!??!?!? Snakker du nedsettende om generalisering nå? Det er jo en av grunnpilarene for moderne samfunn
Er forøvrig enig i at denne diskusjonen er nogenlunde forutsigbar. Det er ca de samme menneskene som kommer med de samme standpunktene med ca 2 års mellomrom. Noen endrer standpunkt når de blir foreldre. Andre blir ikke foreldre.
De som føler seg støtt av at Norwegian priser lap infant høyt mener jeg faktisk må "komme over seg selv". Norwegian priser det til det de tenker de kan få. Hverken mer eller mindre. Vi må slutte å gå rundt å føle oss støtt hele tiden.
Jeg selv har endret litt standpunkt på dette. Jeg har en ihuga motstander av barn i C/F. Men med enda mer erfaring (ca 30+ long haul i året i flere år) har jeg kommet til at dette er et svært lite problem. Kan faktisk ikke huske sist jeg ble holdt vedvarende våken av et barn i noen som helst klasse. Så jeg ser ikke helt det store problemet om det fortsetter som nå. Det kan komme et vræl og et sprell. Men det er ikke så mye noen kan noe for. Du kan jo også ende opp ved siden av en som snorker som et godstog. Det er kanskje enda værre.
OG... jeg er ikke Pappa enda. Ei heller bolle i ovnen eller noe på gang.
Jeg synes det er mye mer irriterende med folk som har blinds oppe på en lang dagflight eller som stiller seg rundt boardingen når de er boarding group 5 og det kun er pre-boarding. Jeg misliker sterkt når noen kommer luntende inn som siste pax og har masse bagasje. Alle disse topper småbarn i C. Eller F, for den sakens skyld.
Jeg kan synes det er litt annoying med en i setet foran som akkurat er høy nok til å stå i setet og titte bakover på meg. Uansett klasse. Men det slutter som regel om man bare aldri møter blikket. En gang måtte jeg flekke tenner og knurre svakt. Da ga det seg lynraskt. Men forsøker å unngå det i det lengste.
Jeg synes også det var litt annoying med et par som skiftet bleie i setet ved siden av meg på BA fra OSL-LHR for en uke siden. Men jeg innså at om jeg tok livet av foreldrene så ville barnet måtte vokse opp i fosterhjem, så jeg holdt meg i skinnet.
Generelt synes jeg jo folk, i det store og det hele, er nokså annoying. Jeg er ikke en utpreget people-person.
Men om vi alle bare gjør så godt vi kan så ordner dette seg. Lap Infant eller ikke.
Ha en fin en