• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Slutt på samarbeidet mellom DY og NB? (også på CPH)

Re: Slutt på samarbeidet mellom DY og NB? (også på CPH)

Originally posted by Dag-Yngve

Seating? Bla bla bla. Er det virkelig så viktig å sitte på "yndlingsplassen" sin? Det viktigeste spør du meg er å komme fram.

Noen ønsker også å ha en mest mulig behaglig reise og valg av plass er endel av dette. Har man seating og fått reservert plass kan man ta seg god tid og tusle sist inn i flyet og allikevel vite hvor man skal sitte. Med free seating derimot er det ett stress og mas for å sørge for å være blant de første inn i flyet slik at man får god setene. Er man blant de siste er sjansen stor for at man ender opp som "dritten i midten".

Jeg ser ikke bare på prisen når jeg bestiller reiser da det er flere ting som spiller inn selv om prisen er viktig den og så er jeg villig til å betale litt ekstra for økt komfort og smidighet. Derfor synes jeg at det at Norwegian nå innfører seating er en veldig god nyhet

Seating er "et must" - stol-leken sluttet vi med i barnehagen - i allefall på Kolbotn.

Originally posted by EB

Seating er "et must" - stol-leken sluttet vi med i barnehagen - i allefall på Kolbotn.

Hehe. Fin den.. Si det til sjæfen i Southwest ^_^

Tja - alternativene til Southwest er mange og bedre - det er tydlig tale...;)

Back