Slutt på glamouren for flyvert(inner)

Re: Slutt på glamouren for flyvert(inner)

Fytte.... Ble kvalm rett å slett.
Enkelte folk skulle hatt hygienisk oppdragelse rett og slett...

haha fy F***... Særlig den siste der var ekstra grim.... At det går ann.

Det går dessverre an, glemte en episode hvor våre Bulgarske venner i Balkan fikk et ublidt møte med våre landsmenn, et godt bedugget vestlandspar på tur hjem gjorde sitt i setet, begge 2, fra begge nedre åpninger, så ja dessverre, det går an:(

Bleieskift i setet er heller ikke uvanlig.
Setelommen fungerer som søpeldunk for ... tja, det meste egentlig.

And that - is why I generally stay away from seat pockets.... Om noe faller helt nedi dem, anser jeg det som fortapt. Hæres ikke stikke fingrene og grave nedi der. Urve lurve urv :lol:

Blodige truser også?
Hvordan i all verden kan det ha kommet ned i setelommen? :O

er da man mimrer tilbake til filmen Kill Buljo:
"Du jeg hakke truse på meg...."
"S***n du e glemsk!"

DET lurer jeg på!

Men ja er mye rart man kan oppleve på ett fly ja..:P

Desværre tror jeg, vi må konstatere, at med mange lavprisselskabers (læs=über-billige flybilletter) indtræden i markedet, så er der kommet en ny generation af passagerer til, hvor det nu oftere ses, at begrebet "normal behavior" ombord på en flyvemaskine i større grad bliver udfordret. Aldrig har det været billigere at flyve. Og når en flybillet koster det samme som en busbillet, må man også forvente, at klientellet følger med. Hårdt at sige, ja, men sandt!

Man kan jo undre seg litt over hvordan det ser ut hjemme hos slike folk som oppfører seg på den måten i et fly.
Eller legger folk fra seg manerene sine hjemme? Dvs hvis de har noen manerer da???

"Og når en flybillet koster det samme som en busbillet, må man også forvente, at klientellet følger med. Hårdt at sige, ja, men sandt!"

HELT sant, dette merkes også GODT her på flyplassen før disse stakkarne kommer seg ombord i flyet... En liten historie fra TOS; for de som ikke er kjent på flyplassen i Tromsø så må man ta seg opp til 2.etg for alle avgangene. En kollega ble en vakker dag konfrontert med føglende spørsmål: "Unskyld, men går den trappen opp?"... svaret kom raskt og bestemt; "Det kommer an på hvilken ende du står i". :)

"Og når en flybillet koster det samme som en busbillet, må man også forvente, at klientellet følger med. Hårdt at sige, ja, men sandt!"

HELT sant, dette merkes også GODT her på flyplassen før disse stakkarne kommer seg ombord i flyet... En liten historie fra TOS; for de som ikke er kjent på flyplassen i Tromsø så må man ta seg opp til 2.etg for alle avgangene. En kollega ble en vakker dag konfrontert med føglende spørsmål: "Unskyld, men går den trappen opp?"... svaret kom raskt og bestemt; "Det kommer an på hvilken ende du står i". :)

Åi....au....................... :o

Men tro meg, dumme spørsmål fikk vi mange ganger daglig også før lavprisbølgen sveipet over Norge. Det er overhodet ikke noe nytt fenomen.

Utrolig hva enkelte mennesker klarer å stelle i stand. Og for ikke å glemme de som overhodet ikke eier folkeskikk og litt "normale" vaner når man ferdes med mange andre mennesker.

Dette var EKKEL lesning... Beviser bare nok en gang hvor mye rart mange får til.

Det lanseres en antakelse lenger opp i tråden om at lavpris-billetter medfører at tullinger får råd til å fly (satt på spissen). Jeg vil vel heller tro at tullinger finnes det en viss andel av i ALLE samfunnslag. Om prisene blir lave, og flere har råd til å fly, så vil det være omtrent like stor prosentvis andel med tullinger; men flere idioter pga generelt økt passasjerantall.

-Bare en tanke :)

Det lanseres en antakelse lenger opp i tråden om at lavpris-billetter medfører at tullinger får råd til å fly (satt på spissen). Jeg vil vel heller tro at tullinger finnes det en viss andel av i ALLE samfunnslag. Om prisene blir lave, og flere har råd til å fly, så vil det være omtrent like stor prosentvis andel med tullinger; men flere idioter pga generelt økt passasjerantall.

-Bare en tanke :)

Nå kunne jeg trengt en "Like"-knapp.
Ja, det finnes tullinger i alle samfunnslag og ja, hvem som helst kan i en gitt situasjon stille et dumt spørsmål. Og ja, mangel på vanlig folkeskikk er et problem i absolut alle samfunnslag. Lavprisbilletter har selvfølgelig ført til at mange flere har fått råd til å reise. Den umiddelbare konsekvensen av det er at det har kommet langt flere førstegangsreisende en før. Folk i uvante situasjoner kan finne på å gjøre uvanlige ting.

Back