Slutt for Monarch ved midnatt?

Det kan vel tenkes at noen av slot'ene også blir benyttet til å skjerpe konkurransen med Norwegian og andre på ruter over Atlanteren.

Espen

Begynner å bli bevegelse i de tidligere Monarch-maskinene. Aegean er nå ute og sikrer seg 2 A321 maskiner

Airbus A321 -231 2553 SX-DNF Aegean Airlines at WOE 10jan18 in full cs prior delivery (+ 2610 SX-DNG ex G-ZBAJ) ex G-ZBAI

Der stod 1 rødnese B787 uten motorer utenfor hangaren når jeg tok av derfra for et par timer siden...Vet ikke hva som er inne i hangaren da dørene var stengt men der har vært en B787 der også i det siste.

Der stod 1 rødnese B787 uten motorer utenfor hangaren når jeg tok av derfra for et par timer siden...Vet ikke hva som er inne i hangaren da dørene var stengt men der har vært en B787 der også i det siste.

Iflg FR24 er LN-LNK i Birmingham. Den har stått der siden 3. desember. Kun den.

Da kommer vel Boeing eller RR drassende med et lite telt når de finner et par motorer de kan henge på. Siden flyet står utenfor hangaren vil jeg anta at det ikke er noe problem med adgang ihvertfall da jeg antar det er BHX som eier grunnen der.

Det har vært rykter om at MAEL var på vei ned i sluket en liten stund og noen må ha visst noe da TCX plutselig byttet leverandør for et par dager siden de stedene hvor MAEL ble brukt...

Back