Slipp venting på bagasje

Re: Slipp venting på bagasje

Jeg synes jeg har lest om dette mange ganger før, er det andre selskaper som tilbyr dette?

Mner Ua har/hadde et opplegg hvor Fed Ex iallfall hentet bagasjen før du skulle reise, usikker på returen.

Liker konseptet. Særlig hvis det blir gratis for statuskunder ;)

Det blir det ikke. Dette er kun et tiltak for å få inn cash.

Flere selskaper (og flyplasser) som tilbyr det, og enkelte løsninger er ikke spesielt billige eller effektive (dvs. man slipper å vente på flyplassen, men må vente på bagasjen hjemme)

Husker UA hadde det, ja ... tror det er ble borte stille og rolig. Liker konseptet, men prisen er vel alt her ...

Så dette tidligere i dag, og min første tanke var: Et eller annet sted må man vente. Uansett hvor mye man betaler.

Husker UA hadde det, ja ... tror det er ble borte stille og rolig. Liker konseptet, men prisen er vel alt her ...

Nei, det tilbød at Fedex kom og hentet kofferten din dagen før du skulle reise og sendte den til din destinasjon (hotell e.l.). UA var ikke involvert overhodet, bortsett fra å selge konseptet

AA sitt konsept krever at du drar med deg kofferten til flyplassen, sjekker inn som normalt og betaler gebyr for å sende bagasjen. Ved ankomst, henter dette selskapet opp bagasjen fra båndet og leverer den lokalt

Send bagasjen med FedEx tre dager i forveien og da skulle den vente på deg når du kommer frem hvorenn ferien går.

Back