Re: Slike fly kan lande på Eggemoen i 2015
Merkelig at ingen har nevnt at det ligger et STORT beredskapslager i skogen ved Eggemoen og at materiell herfra tidligere har vært fraktet omveien til Gardermoen for videretransport ut i verden. Den trafikken har sikkert vært i tankene da Tronrud bestemte seg for å bygge utflyplassen.
det er vel slik att de foregår transport til fra den nye stor lagret for ISAF styrkene annlegget ligger sterkt bevoktet og hva man sender ut herifra er vel bare Folk fra Forsvarets over komando som har den fulle oversikten merklig men dette lagret er gigantisk, men jeg tror neppe det er planer om og starte transport flyging fra eggemoen,
Tronrud er fly elsker og ønsker nok at hele industrikoplekset og rullebanen blir noe mere en den gamle tysker stripa,
kansje for tronrud enineering dele produksjon til JSF, det sto noe om at de hadde in annbud , men finner ikke artiklen på nettutgaven
Vet tronrud har bygget fly siden han kunne gå i 1986 bygget han opp et helikopter som kom fra Phønix Arisona en EXck? siden har det gått slag i slag med helikoptre hos tronrud,
men jeg tror mere på den industrielle satsingen har man den jernen OLA TRONRUD sitter med anatr jeg han har klare tanker for framtidig utnyttelse av de 2500 mål han gradvis har ærvervet seg.
og var der på omvisning en gang så han laget mye for forsvaret,
men en ting er jeg sikker på at estetikren tronrud ikke ønsker noen vind skeive hangarer skal man være med på dette tror jeg att det er en fordel og satse på hangarer som Tronrud selv mener passer på sin eiendom
Brakke byen og pressenings hangarene var virkli skemmende da jeg var på omvisning.
her nytter det ikke og komme som "snittespiser" for dette blir nok et attraktift opplevels senter