intransfer
ScanFlyer Blue
Det er enkelt å selge billig når du regner på din måte:
Fra VG:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196214
Fra VG:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196214
Originally posted by sirpjalle
Det var ikke akkurat en bombe![]()
Får bare håpe at DY ikke følger opp med denne taktikken eller "logikken".....
Faktisk noe jeg tviler på, da Norwegian, ja greit nok de er et LCC, men de har en målgruppe som Ryanair ikke har, forretningsreisende....
Originally posted by imm
Joda, prisene kan være missivisende. Men man får jo inntrykk av denne artiklen at så stor prisfjorskjelle er det. Men journalisten har da både kjøpt med reiseforsikring og betalt for å sende bagasje.
Man kan da ikke klage på å kjøpe bil og betale mer enn "fra-prisen" dersom man skal ha med endel valgfritt ekstrautstyr.
Forøvrig fikk jeg en gladmelding i posten igår. Vår gamle PC hadde brutt sammen, og vi bestemte oss for å kjøpe en ny. Gleden var stor da det i posten kom reklame fra en velkjent pc leveradør som hadde en grei bærbar pc for bare 4.500 kroner! Jippi, tenkte jeg. Men under, i med liten skrift sto det at mva. og ekspedisjonsgebyr kom i tillegg.
Søren ta, så endte prisen jammen meg på omtrent 6.000 kroner gitt. Og det uten tilleggsutstyr!
IMM
Originally posted by henning
Dersom dere går inn på hvilket som helst amerikans selskap regner de på akkurat samme måte. Alle priser er + tax. Dette gjelder også Continental osv..... mao Ryanair er ikke alene om dette.
Forøvrig er prisene som kommer opp på www.norwegian.no heller ikke inkludert bagasjegebyr.
Dersom dere går inn på hvilket som helst amerikans selskap regner de på akkurat samme måte. Alle priser er + tax. Dette gjelder også Continental osv..... mao Ryanair er ikke alene om dette.
Forøvrig er prisene som kommer opp på www.norwegian.no heller ikke inkludert bagasjegebyr.
Originally posted by litt-amatør
Så Ryanair er ikke alene. Bortsett fra det med den forsikringen som er løst veldig dumt er det umulig vil jeg påstå å bli lurt av prisene på de norske bookingsidene til Ryanair.
Originally posted by GFL
Når jeg bestiller ,så lurer det sjelden med seg en ekstra forsikring da. Har aldri opplevd det på BA, Norwegian, wideroe, expedia, finnair....men Ryanair.com. Der er det...
Så Ryanair er ikke alene. Bortsett fra det med den forsikringen som er løst veldig dumt er det umulig vil jeg påstå å bli lurt av prisene på de norske bookingsidene til Ryanair.
Ja, det er løst for å tjene ekstra med penger. Så enkelt og greit er det. Personlig synes jeg slikt er rimelig sleipt, men det er nå bare meg....er vel mange her som synes det er helt greit. Men nå skal de tjene penger...
Originally posted by GFL
Når jeg bestiller ,så lurer det sjelden med seg en ekstra forsikring da. Har aldri opplevd det på BA, Norwegian, wideroe, expedia, finnair....men Ryanair.com. Der er det...
Ja, det er løst for å tjene ekstra med penger. Så enkelt og greit er det. Personlig synes jeg slikt er rimelig sleipt, men det er nå bare meg....er vel mange her som synes det er helt greit. Men nå skal de tjene penger...
Jeg kan ikke si at det er mange her inne som har mye godt å si om Ryanair.
Nej det är inte otroligt att några försvarar Ryanair även här:colgate:Originally posted by EB
Utrolig at noen fortsatt forsvarer Ryanair...:drunk:
Originally posted by EB
Utrolig at noen fortsatt forsvarer Ryanair...:drunk:
Originally posted by AirbusTero
Tror det går en grense for hvor mange "tillegg" folk aksepterer før man blir irritert, ja sågar forbannet - tilleggene på Norwegian, for seating og bagasje, synes jeg foreløpig er akseptable -men noe særlig mer bør det ikke bli før jeg blir sur! Og da tenker jeg spesielt på kredittkortgebyret.
Originally posted by GFL
Joa, skal si deg noe veldig fint om de. De er billige. Og når jeg betaler 300 kr for å komme til London, så har jeg ikke høye krav. Jeg kunne ikke dratt med Norwegian, BA eller SAS da jeg skulle se kamp. De kostet minst DOBBELT så mye...