Skummel Søndag fra Larvik

Kanon

ScanFlyer Gold
Skummel Søndag fra Larvik

Starter tidlig i dag fordi denne dukket opp på telefonen. Er du i Midtøsten hold deg nært et bomberom. Forhåpentligvis er Irans militære kneblet, men man vet aldri når sånne dramatiske ting skjer. Stay safe.

attachment.php

Attachments

• Trump.jpg
    Trump.jpg
    86.6 KB · Views: 696
Re: Skummel Søndag fra Larvik

Jaha, ja .. Er ikke sikker på at Iran har så mye å svare med, men de vil sikkert prøve å sprenge noe for ikke fullstendig å miste ansikt. Vi får se ….

Dear Leader skal tale til nasjonen om en halvtime, så han legger vel inn noen flere aksjer for Nobels fredspris ….

Her i SC er det mørkt og ikke så langt unna leggetid. Har ikke orket å gjøre så veldig mye i dag, så legger lista lavt for søndagen også.

Last edited:

Definitivt ikke de beste nyhetene å våkne til…men våken er man da på Gjøvik. Nå en rask morgentur for å finne igjen bilen som ble parkert i går. Retur til Oslo i formiddag…så skal man gjøre seg klar for siste arbeidsuken før 4 ukers ferie. Skal se det blir is i dag også.

Grynt fra Tønsberg. Fikk sove helt til 0515, på akkurat det punktet kunne lillebror ha tatt etter storebror, som gjerne må vekkes for å rekke barnehagen.
Lite planer og litt kjedelig vær utover dagen

Morgen fra SK4705. Så ut til at vi fikk 3-seter for oss selv helt til aller siste pax kom ombord. Grompf. Gleder meg til 1 oktober. :)

Men nå er det jaggu ferie. Woohooo.

Ha en best søndag

Mornings fra Asker. Starter med en espresso på terrassen, så får jeg etter hvert sørge for frokost til gjengen. Lunsjbesøk etterpå, så får jeg se når jeg får lagt inn en løpetur. Ennå er jeg litt redusert etter endt på en hagefest i går.

Midtøsten, er ikke noe jeg gidder bekymre meg for. At de skyter på hverandre der er da bare business as usual.

Apropos fly så er det ikke veldig overraskende at Easyjet forsøker seg andre steder. 33 euro LIN-OSL i slutten av august er ja takk. Hadde jo vært fint med ITA på den ruten og fine connections videre i Italia, Oslo var jo i sin tid den første utenlandsruten til Alitalia :)

Morgen fra SK4705. Så ut til at vi fikk 3-seter for oss selv helt til aller siste pax kom ombord. Grompf. Gleder meg til 1 oktober. :)

Men nå er det jaggu ferie. Woohooo.

Ha en best søndag

Nice!

Sorry not sorry

God morgen fra Knausen. Sjømat og mimosa ferdig og straks en del henting, besøk osv som skal unnagjøres.

Kongen Marina i går var episk, stappet med glade mennesker i Florida/Sørlandet stemning men langer barer og en eim av vin og båtbensin.. anbefales sterkt.

Svinenakke i kveld for tenk.

God dag fra Jar,

Søndagen tilbringes hos familieoverhodet.
Det blir litt aktivitet med gressklipping på "farmen" selv om det er søndag.
Senere skal 95-åringen få en bedre fiskemiddag.
Returen vestover fjellet går med 4051 i kveld.

Ha en fin dag.

God akkurat ettermiddag fra Sandnes. Grått og litt vind, men behagelig temperatur. Var en tur ute på Sola for å se 747-en lande, nesten som en får lyst å plukke opp flyspottingen igjen. Nå blir det litt smårydding hjemme, før en kanskje får ta seg en søndagstur ut i regnet. Ønsker alle en fortsatt god søndag.

hvis man ikke har minst et lite snev av fyllesyke på en søndag, så har det vært en mislykket lørdag! Jeg konstaterer at lørdagen ikke var mislykket.

Er det mandag snart??

Back