Skrikende treåring gjorde kvinne døv på fly

Re: Skrikende treåring gjorde kvinne døv på fly

Holder meg til Bose QuietComfort, så dette var en ukjent verden for meg. Tror jeg alltid sørger for å ha med meg den...;)

Jeg har nå reist 4 ganger til Thailand med min sønn som er 18 måneder. Det er ikke alltid lett og være foreldre og prøve å tyde hva som er problemet til barnet. Noen ganger er det for varmt, lite søvn, stress osv. som skaper disse skriketoktene som "aldri" tar slutt. Det har mye å si på dagsformen. En tur vi hadde fra HKT til BKK ifjor så fikk vi skryt fra amerikaneren som satt bak oss for at junior ikke sa en lyd. Ha la også til at det var eneste flytur han hadde vært med på med en baby som ikke skrek.

Ha la også til at det var eneste flytur han hadde vært med på med en baby som ikke skrek.

Har han flydd mye? Slike turer har jeg da hatt mange av, senest NZ99 AKL-NRT... Vel OK, så var det lyd et par sekunder, men ikke mer... ^_^

Og det er fremdeles mulig å kjøpe seg billett lenger frem på en annen klasse om du vil reise barnløst resten av livet ;)

Det er ikke så mye bedre der, spesielt ikke om sommeren. Ditto i sommerferien med lounger på bakken, de er titt og ofte reine barnehager.

Stemmer - tror barnebelegget var på ca 15-20% i C-klasse på siste tur vestover.

Det er ikke alltid lett og være foreldre og prøve å tyde hva som er problemet til barnet. Noen ganger er det for varmt, lite søvn, stress osv. som skaper disse skriketoktene som "aldri" tar slutt.

Men det er forskjell på skriking fra småbarn og hyperaktive unger som er høye på cola og dessert mens foreldrene frosøker å late som de ikke ser hva som skjer ;)

Har han flydd mye? Slike turer har jeg da hatt mange av, senest NZ99 AKL-NRT... Vel OK, så var det lyd et par sekunder, men ikke mer... ^_^

Junior har flydd 21 legs. Amerikaneren virket som han hadde en del flygninger på baken! Så han hadde sikkert et greit utgangspunkt til å uttale seg.

Etter alle flygninger med junior var det faktisk lettere når han var liten. Så lenge han fikk mat, søvn osv var han happy. Nå derimot er han opphengt i å ikke ha på seg belte, trenger tid på å leke osv. Det passer som regel ikke inn i prossedyrene man har ombord!

Back