• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skriblerier

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
I en interessant artikkel i Dagens Næringsliv omtales "skribleriene" til våre ledere. Hvis man tegner f.eks. piler på møtepapirene viser det at man er ambisiøs. Tegner man katter kan man være arrogant eller aggressiv. Under JETFLY (altså den som tegner jetfly) står det: Jetfly - alle slags fly er bevis på svært sterk sexualdrift.... :cool:

Å HERREJUL.....!!!!!!!!

Når jeg har kjedet meg opp gjennom årene, har jeg ALLTID TEGNET FLY!!!!

Jeg har til og med fått tilsnakk og trusler om nedsatt karakter på Elektro VK1 hvis jeg ikke sluttet med disse "flyskribleriene"....!!!!!

Så det var DET alt det betydde altså.... Du verden, så sex*...., øhh..., jeg mener så interessant!!

Da er å håpe at flyskriblere ikke har engasjert overfertile kvinns, for med antall avkom proporsjonalt til aktiviteten ville det ikke blitt tid til flygreier.

Som jeg sa til en kusine etter hun fikk barn nr 4 - det ER lov å tørrtrene!!!

Gjelder det skriving også?

Kom plutselig på min småtvilsomme engelsklærer fra VK1 på videregående, som alltid gledet seg til å rette mine flyrelaterte stiler.. Fikk til og med toppkarakter et par ganger på de stilene..

Back