Toby91
ScanFlyer Silver
Skog --> Ørken --> Skog
Heisann!
En liten stund siden forrige bilde post her inne nå. For noen dager siden var eg ute på en langtur til Yakima i Washington, som ligger omtrent rett øst av Seattle på andre siden at Mt. Rainier. Turen ble for å samle timer opp mot commercial lappen, har noe rundt 130 og må ha 190 hvorav 35 av de blir på mulit engine, så har fremdeles et stykke igjen.
Men det er flott, for da er det masse med tid for sånne flotte turer! Begynner med et bilde av Kelso, som vi passerte på turen nord mot Seattle
Og etter noe rundt 40 minutter, nærmet vi oss Toledo som ligger et stykke sør for Seattle, en touch and go her så bar det rett øst mot Yakima!
Mt St Helens er flott å se på nå som snøen der har lettet litt
St Helens og Mt. Hood i bakgrunnen
Mt. Rainier utenfor Seattle
VFR Chart
Det var skyer på veien øst, men bare denne ensomme skyen
Et tøft lite isvann
Gilbert Peak på rundt 7600ft tror eg det var
Tieton state Airport 4S6
Skogen blir til Ørken
Lined up med bane 9, Yakima
Short final
En Aero Commander som var parkert der oppe
Og en MD-500
Mitt fly for dagen
Heisann!
En liten stund siden forrige bilde post her inne nå. For noen dager siden var eg ute på en langtur til Yakima i Washington, som ligger omtrent rett øst av Seattle på andre siden at Mt. Rainier. Turen ble for å samle timer opp mot commercial lappen, har noe rundt 130 og må ha 190 hvorav 35 av de blir på mulit engine, så har fremdeles et stykke igjen.
Men det er flott, for da er det masse med tid for sånne flotte turer! Begynner med et bilde av Kelso, som vi passerte på turen nord mot Seattle

Og etter noe rundt 40 minutter, nærmet vi oss Toledo som ligger et stykke sør for Seattle, en touch and go her så bar det rett øst mot Yakima!

Mt St Helens er flott å se på nå som snøen der har lettet litt

St Helens og Mt. Hood i bakgrunnen

Mt. Rainier utenfor Seattle

VFR Chart

Det var skyer på veien øst, men bare denne ensomme skyen

Et tøft lite isvann

Gilbert Peak på rundt 7600ft tror eg det var

Tieton state Airport 4S6

Skogen blir til Ørken

Lined up med bane 9, Yakima

Short final

En Aero Commander som var parkert der oppe