Skikkelige kontraster på Sola i dag

gilera

Canonskytter
Skikkelige kontraster på Sola i dag

Mørke skyer bak et solfyllt fly er alltid moro når man tar bilder. Ekstra moro blir det når Cyprus Tyrkish kommer en tur innom!

_MG_6223.jpg

_MG_6225.jpg

_MG_6226.jpg

Ekstremt beskjært bilde...
_MG_6231.jpg

Så kommer LN-RCW forbi
_MG_6239.jpg

Mens LN-TUF lander
_MG_6242.jpg

_MG_6246.jpg

Heftig beskjært dette bildet også...
_MG_6249.jpg

Så var det LN-NOJ sin tur til å lande etter at LN-RCW hadde dratt
_MG_6255.jpg

_MG_6256.jpg

_MG_6258.jpg

Og rett etter dro LN-NOD
_MG_6270.jpg

Siste bilde fra meg blir da D-ABEP
_MG_6276.jpg

- Bjørn :)

Re: Skikkelige kontraster på Sola i dag

Fantastiske bilder Gilera! Du er en utrolig dyktig fotograf...! Dette er blant det beste jeg har sett her på forum...!

Hvor sto du hen? En plass jeg kunne stått med bil...? Savner en god plass for meg når landing er fra sør...

hei å hå

H

Last edited:

Takker så mye! :)

Hvor sto du hen? En plass jeg kunne stått med bil...? Savner en god plass for meg når landing er fra sør...

Der jeg stod er det vel kanskje ikke så greit å komme seg opp ettersom jeg stod på en stor grus/steinhaug. Det går jo an å stå på bakken med bil der og, men det er de hersens gjerdene som er i veien...
Men du kan stå nesten rett under innflygningen rett ved hovedveien på en liten vei inn til et jorde eller noe sånt. Den ligger her (klikkmeg) og da får du flyene fra denne vinkelen (tok bildet i går):
_MG_6220.jpg

Ellers stod jeg her i dag:
http://maps.google.no/maps?f=d&sour...28455&sspn=0.002047,0.006968&ie=UTF8&t=h&z=18

wow, det er slik det skapes magi! Vakre hvite fly mot svart bakgrunn gir en nydelig fremstilling av fargeskjema og hva flyfotografi hander om - å fange lyset SAMT flyet! veld veldig fine bilder dette her :D

Flotte bilder!

Har en rekke bilder fra OSL i dag i tilsvarende vær, med mørke, dramatiske skyer i bakgrunnen, og fin kveldssol bakfra, som gir et meget spesielt "look" på bildene:)
Mine bilder kommer så fort jeg har sortert og redigert de (bruker RAW).

Back