• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skiferie i 2005

LN-FHU

Superflyer
Skiferie i 2005 ?????

Sjekk denne linken jeg fant på Norwegian sine hjemmesider :

http://www.norwegian.no/sw10293.asp

:D :D :D :D :D

Synes dette så knallbra ut jeg. Skal ned å preppe skiene mine i kveld tenker jeg....:spin:

LN-FHU :)

Replying to Topic 'Skiferie i 2005'

Og når skiene er lagt på hylla skulle jeg ønske at de fortsatte med sin italia,bil,vin,design og opplevelserute til Torino. Gjør de det - så lover jeg DY at jeg skal kjøpe billett og reise...tross mangel på benplass!!!!

Er det nå man skal finne malerrulla og sette X i taket.....:D :D :D :D :D

LN-FHU

Gjerne det!!! Men hva skal man kalle SAS-fan EB etter dette?

Ja er jeg ikke det ene...:D

synes dette virket veldig bra....et par destinasjoner til så er det jo perfekt.....hva med det stedet de fløy i fjor vinter....husker ikke hva det het engang....var det ingen suksess ?

Stedet var vel Grenoble. Var vel ingen ubetinget suxsess , men verdt forsøket :spin:

SAS har vel også hatt dette tilbudet for noen år siden?

Back