Skandinaviske trafikktall august 2017

Someone

Moderator
Medlem
Som vanlig er det mellomstor danske først ute:

Billund: 347.129 +6,7%
Aalborg: 128.299 -1,1%

Last edited:
TOS
August:
Innland: 175 708. +10.7%.
Utland: 9383. +6.0%.
Totalt: 185 091. +10.0%.

Hittil i år:
Innland: 1 359 384. +7.8%.
Utland: 89 775. +35.6%.
Totalt: 1 449 159. +9.2%.

Finnes det noen grafisk oversikt over utviklingen hos de tre, gjerne en som går bakover slik at en ser sesongvariasjoner?

Finnes det noen grafisk oversikt over utviklingen hos de tre, gjerne en som går bakover slik at en ser sesongvariasjoner?

Hvis du med "de tre" mener CPH/ARN/OSL, så var der for år tilbage et norsk medlem, som havde en grafisk fremstilling af udviklingen. Det er desværre ved at være længe siden, at vi sidst fik en opdatering.

Sprog-spørgsmål: Ville man på norsk skrive "et norskT medlem"? Jeg ved at man på svensk tilføjer t og jeg synes faktisk det mangler i dansk.

Takker, sikkert mye jobb å vedlikeholde en slik Excel-fil.

Og ja, det skal være en T til slutt ;-)

Og ja, det skal være en T til slutt ;-)
Det hadde gitt min gamle norsklærer hikke i hvert fall. Og rød strek i boka....:old

Disse adjektivene får ikke -t i ubestemt form entall intetkjønn:

adjektiv på -ig og -lig. Eksempel: et hjertelig møte

Adjektiv som har med nasjonalitet å gjøre. Eksempel: et norsk flagg

Flerstavete adjektiv på -sk. Eksempel: et praktisk plagg

Enstavete adjektiv på konsonant pluss -sk. Eksempel: et trolsk smil

http://ressurssidene.pedit.no/web/PageND.aspx?id=99189

Last edited:
Hvis du med "de tre" mener CPH/ARN/OSL, så var der for år tilbage et norsk medlem, som havde en grafisk fremstilling af udviklingen. Det er desværre ved at være længe siden, at vi sidst fik en opdatering.

Jeg tror at LN-KGL kun fandt det interessant, så længe at OSL hentede ind på CPH. Med grafikken var der altid en prognose om, hvornår OSL overhalede CPH :D

De er morsom de jefi99. Jeg finnes fremdeles her, men mye har endret seg seg det siste halvannet året og tid til overs har det vært lite av. I dag er jeg i Chile og vil være her nesten to uker til. Med 11 timer per dag er det ikke mye tid utenom spise, arbeide og sove. Mine regneark finnes fremdeles i min sky, men de er ikke oppdatert siden slutten av 2015. Og jefi99, det er vel litt upassende å omtale dette med forskjellig vekst i Skandinavia når CPH har hatt den laveste veksten av de tre for en periode nå.

Back