Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

Flotters, da skal jeg sette i gang med booking :) Fridag på skolen, så passet bra! ;)
*Skulle brukt anledningen til å hanke inn *A Silver gjennom A3, men finner ikke O i deres kart. Noen som vet om den gir opptjening?

O gir ikke opptjening nei. Du som er 18 kan jo booke ungdomsbilletter, noe som gir full opptjening hos A3. Men det er noen 100 lapper dyrere....

Nei, men da gir vi blankt F og booker en annen runde i januar også; så tar vi det på flightkravet hos SAS EB ;)

Oki, da var billettene i boks! Gleder meg allerede ;)
Så, hvem vil ta det ærefulle oppdraget med å bringe unge hr. Holberg inn i loungen? :)

Jeg har ihvertfall booket hele sullamitten. Som, Someone, tar jeg hele sullamitten på en dag.

Gleder meg! Dette blir fennomenalt. Vi får håpe de laster godt opp i kantinene på ARN og CPH, ettersom vi skal tilbringe opptil flere minutter der.

Skal innrømme at jeg har "syndet" og booket via bedriftsbestillingen til SAS, så jeg opptjener Credits også. Jeg sier så klart "fy" og "skamme seg" til meg selv.

Du får vel Credits ved bestilling med Wideroe også?

"Utfordringen" for loungefronten blir i Berlin. Der må vi ut av "parkeringshuset", ja terminal D som SAS bruker er et oppbygd parkeringshus, og er et høl. Ut av sikker sone, tusle forbi pølseboden og inn i terminal A hvor Lufthansaloungene er.....men skal rekke en pølse og øl, før vi må tilbake til D igjen. Lufthansa loungen ligger heldigvis utenfor security. Terminal A har også takterasse, hvis været er OK

Ellers så tror jeg man slipper security og annet tull

Last edited:
Er det flere lounger? Da jeg var på TXL i sommer så var business- og senatorloungene utenfor security.

Måtte lese innlegget ditt to ganger. Nå gir ikke mitt innlegg mening. :p

Turnaround tiden er vel rundt 40 min?

Det er ikke så innmari langt å gå som det kan virke som på TXL. Med rett motivasjon går det fint som et urverk.

Hadde virkelig fristet å kaste seg på denne. En ekte "Pub til Pub" runde for flyentusiaster:-)

Dessverre er jeg akkurat tilbake fra pappapermisjon denne uken, så nok ikke så populært å begynne med en dag avspasering. Next time, jeg trenger kanskje en slik milage run innen oktober for å holde på gullkortet.

Heisan, jeg hiver meg på:) Madam'en er bortreist så da passer det glimrende. Blir mitt første "flyprat-arrangement". Billetter er bestilt hos Widerøe gjennom linken her. Blir med på nesten hele fredagsrunden, men stiger av i Køben på retur. Ser det blir hyggelig mye 717 og MD, kanskje ikke tilfeldig;) Har EBG om det er flere som trenger lounge. Gleder meg!

Heisan, jeg hiver meg på:) Madam'en er bortreist så da passer det glimrende. Blir mitt første "flyprat-arrangement". Billetter er bestilt hos Widerøe gjennom linken her. Blir med på nesten hele fredagsrunden, men stiger av i Køben på retur. Ser det blir hyggelig mye 717 og MD, kanskje ikke tilfeldig;) Har EBG om det er flere som trenger lounge. Gleder meg!

Konge med flere nye på tur!!!

Lurte på å kaste meg på denne, ser virkelig morsomt ut med en liten dags-DO. Mao, jeg dropper overnattingen i TXL.

Et spørsmål før jeg sjekker opp mot jobb, hva med oss med kun EBB - og et av flightene blir sene / kansellert, da blir vel turen kjapt en god del dyrere dersom man mister neste flight?

Lurte på å kaste meg på denne, ser virkelig morsomt ut med en liten dags-DO. Mao, jeg dropper overnattingen i TXL.

Et spørsmål før jeg sjekker opp mot jobb, hva med oss med kun EBB - og et av flightene blir sene / kansellert, da blir vel turen kjapt en god del dyrere dersom man mister neste flight?

Kjør på. Det er nok en risiko i dette, men den er nok ikke så mye større for en EBB enn en EBG. Tipper det ordner seg på en eller annen måte jeg. Vi flyr jo SK hele veien, og vi er en gjeng på tur. Så jeg tipper det vil vanke velvilje både her og der.

Visst faen..en gang må man jo få fløyet 717. Hold av en loungebillett til meg så bekrefter jeg den iløpet av uken.

Back