Skandinavia++FlypratDO ordnes i dag!

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Hei.
I anlednings SAS' salg, så kan man skaffe seg noen gode dealer rundt omkring. Vi tenker derfor å ta en DO fredag 1 februar. Ruta er som følger:

Må bookes i 3 steg.

SK480+SK708 OSL ARN HEL 0820-1200 kroner 535.
SK1717+SK679 HEL CPH TXL 1255-1540 kroner 540.
SK680+SK464 TXL CPH OSL 1630-2030 kroner 618. Bookes på Wideroe (bruk link på forumet)

Siden vi skal prøve å få oss litt loungeing i mellom flightene, så bør vi ha en 1:1 ratio med "*A Gold" vs "ikke *A Gold"

Vi er nå 4 stk som reiser:

Fluxie - voucher for LCH i lounge
Someone - voucher for ????
Fnate - voucher for ????
Glean EBG - voucher for ????
Vil du være med? Gi meg en lyd i denne tråden, bestill billetter, også avtaler vi videre når det nærmer seg.

Thomas

Last edited:
Jeg blir med som mitt første møte med dere flypratere har EBG om det skulle være til noen nytte.
Jeg hopper av dansen i TXL da jeg vil ha med meg en tur ut når jeg er på tur, bare og slenge seg med om noen er intresert i å dra hjem på lørdag 2.feb for en hyggelig kveld med god mat og godt drikke i berlin.

Jeg reiser hjem med Sk 680/1460 lørdag 2.2.2013

Last edited:
Aaargh!

Her var jeg i ferd med å booke, inntil jeg så at jeg hadde lest helt feil! Hadde gjort meg opp en mening om at det stod 1. januar og ikke 1. feb! Drar til Canada for skikjøring den dagen... Så for meg en mulighet til å treffe andre flypratere OG hoppe av i TXL for å besøke litt familie, men den gang ei.
Prøve en FlypratDO ved en senere anledning om dere finner ut at det funker??

1 natt i Berlin kan være interessant. Skal høre med madammen. Heldigvis kan vi kansellere den siste leggen gratis i 24h. Gjelder vel om den er booket via WIAS også? Skal høre med min bedre halvdel!

Jeg drar hjem, og kan dessverre ikke overnatte i Berlin. Så får ta hele runden på en dag ;)

1 natt i Berlin kan være interessant. Skal høre med madammen. Heldigvis kan vi kansellere den siste leggen gratis i 24h. Gjelder vel om den er booket via WIAS også? Skal høre med min bedre halvdel!

Gi meg en lyd (les besked) om dere booker noe hotel så kankje jeg boker det samme om ikke jeg tror jeg får nok med en dag da.

Jeg har ihvertfall booket hele sullamitten. Som, Someone, tar jeg hele sullamitten på en dag.

Gleder meg! Dette blir fennomenalt. Vi får håpe de laster godt opp i kantinene på ARN og CPH, ettersom vi skal tilbringe opptil flere minutter der.

Skal innrømme at jeg har "syndet" og booket via bedriftsbestillingen til SAS, så jeg opptjener Credits også. Jeg sier så klart "fy" og "skamme seg" til meg selv.

Last edited:
Sabla gøy dette, men ikke denne gang.. Men kanskje neste påfunn... Man kan jo reg poeng på MP også og ta med en "voucher"....:drink

Er i MCT da, hvis ikke hadde det vært veldig trivelig å hive seg med på slik galskap. :) Hvilke bookingklasser endte dere med - gir de 100% hos US/A3?

Bare å slenge seg på. Skulle3 du ha spørsmål er det bare å kontakte meg på PM

Flotters, da skal jeg sette i gang med booking :) Fridag på skolen, så passet bra! ;)
*Skulle brukt anledningen til å hanke inn *A Silver gjennom A3, men finner ikke O i deres kart. Noen som vet om den gir opptjening?

Back