Originally posted by valen
Blir ikke noe problem for Rygge det!!!!!!!
Stoler på tåka
Direktøren på Rygge tror at flyhavna i Østfold vil bli større enn Torp allerede i 2009. Han mener flyene vil kunne lande hos ham når det er tåke andre steder.
Originally posted by dash-7
Nå sier ryktene at Ryanair skal etablere seg med 5-6 737-800 på Torp for å knuse Norwegian. Så tiden vil se.
Det bygges en hanger for 737 her nå.
Originally posted by dash-7
Nå sier ryktene at Ryanair skal etablere seg med 5-6 737-800 på Torp for å knuse Norwegian. Så tiden vil se.
Det bygges en hanger for 737 her nå.
Originally posted by KennethGS
Stoler på tåka
Direktøren på Rygge tror at flyhavna i Østfold vil bli større enn Torp allerede i 2009. Han mener flyene vil kunne lande hos ham når det er tåke andre steder.
http://tbtv.tb.no/player/nyheter/2603-stoler-paa-taaka.html
Jeg vet nå ikke jeg... Klimaet og været på begge sider av fjorden virker å følge hverandre, og min erfaring er at når det er tåke på Torp, så er det som oftest det på Rygge også.
Ser man på METARene for imorges, så ser man at begge flyplassene nevner tåke i samme tidsrommet. Rygge var I tåka, og Torp var rett utenfor.
Helt normalt det...
ENRY 010550Z 00000KT 2000 BCFG BKN074 11/10 Q1017
ENTO 010550Z VRB02KT 9999 PRFG NSC 07/07 Q1017
Jeg kjører forbi rygge hver dag, morgen og ettermiddag, og det er ikke mye tåke her, men det som blir morro er croswind, det er det MYYYE av på rygge. Kansje det blir noen artige bilder/snutter herfra!!!
Originally posted by pgaa
Det verste er at de å greier det... Men på 2 år??? - Neppe..
Tror nemlig at Ryanair flytter sin virksomhet fra TRF til RYG en vakker dag...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.