Men da var det mer for MOL å irritere Lufthansa og å markere den riktig starten med flighter til og fra Tyskland. Nå kan dekalen tas frem igjen - for nå passerer de Lufthansa i passasjertall. Jeg kan ikke være mer enn imponert når det gjelder Ryanair. Utskjelt i baner, men fremdeles kommer mer og mer passasjerer for å fly med tivoliflyene.
Ja, de skal virkelig ha honnør for at de har gjort lufta tilgjengelig for alle, men det å skryte av at man har x millioner passasjerer som flyr for 0.50 pund kontra LH som har over 10 ganger omsetningen er i min bok lite å skryte av. Jo flere gebyrer de fortsetter å fylle på med mens nettverkselskapene nå kutter priser, jo mindre blir nok veksten
Jeg har selv ikke mange flightene med dem, men på tid har de alltid vært. Litt mer anstrengelse enn vanlig er det å få i seg en G&T - spesielt når spriten er i plastposer, og for å åpne den trenger man helst en saks (som er vanlig å kunne ta med seg på et fly?). Til slutt ender man opp med å sutte på posen og å ta en munnfull T inn i mellom
Genialt!

Den videoen skulle jeg gjerne likt å se på youtube.
FR har vel flere frekvenser de fleste steder enn mange andre, både nettverks og LLCs. Så å skape et inntrykk av at de flyr en gang i uka til de fleste destinasjonene blir jo ikke annet enn latterlig.
FR har en veldig bra on time performance, og det er sjelden de kansellerer flyvninger. Så skremselspropagandaen enkelte prøver å formidle ang. FR hver gang de har sjansen faller bare på sin egen urimelighet.
Jeg er ikke noen fan av selskapet selv, men synes bare det blir for dumt å framstille FR sine pax og ansatte som en flokk mindre begavede stakkarer som ikke vet sitt eget beste.
Det sier mer om de som kommer med slike karakteristikker.
Ja, du kan jo ta en titt på frekvensene fra Torp, kamerat.
For å hjelpe deg siden du åpenbart har problemer med fakta er det kun ett sted Ryanair flyr til med mer enn en frekvens daglig fra Torp og det er London. De har ett mindretall destinasjoner de maksimum flyr til en gang til daglig, men de fleste destinasjoner fra Torp er ikke daglig.
Når det gjelder ontime performance, har aldri ryanair kommet høyest på lista. ta en titt på flightstats så finner man lett ut at ett selskap som f.eks. SAS ligger mye bedre an. Torp er jo også kjent for diverse diversion og selv om det er sjelden for alle selskaper er faktisk også slik at Ryanair også kansellerer diverse flighter og det er akkurat DET som er hovedproblemet med dette selskapet.
Siden Ryanair åpenbart er himmelen for deg: Dersom du står i Alicante på en søndag og Ryanairflyet ditt blir kansellert og du skal på jobb mandag, hva gjør du? Vel, dersom det er plass, kan du fly med Ryanair på onsdag. Er det ikke plass, går neste fly fredag. Dersom det ikke funker, får du selvsagt pengene tilbake og får gleden av å kjøpe en fullprisbillett med ett selskap som sannsynligvis kommer til å koste deg mer enn 4K per person, så 16K for en familie.
Dersom det er en sjanse du er villig til å ta, værsågo. Men forvent NULL sympati når jeg leser om deg i VG under tittelen: Ferien ble mareritt pga Ryanair.
Så til sleivsparkene til MOL malt på flyene deres: Snakk om patetisk måte å markedsføre seg på. Dessverre er terskelen veldig lav for folk og enkelte er såpass kjipe at de velger å overse slik patetisk drittkasting.