• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skal du til eller via Denver?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da ville jeg nok vurdert aa omberamme ....
http://www.cnn.com/2006/WEATHER/12/20/snowstorm.ap/index.html

DEN er stengt, iallefall til i morgen ettermiddag. Guvernoeren har beordret de ansatte hjem og Roede Kors har overtatt omsorgen for paxen.

Enda en hyggelig dag for Denver... Er ikke mange ukene siden de var innesnødd.

Glad jeg har tatt juleferie fra all reise, dog er det ikke meldt noe snø her:rolleyes:

Dette er kaldvær! Jeg var stasjonert oppe i Casper i Wyoming i -74 og opplevde noen av disse snøstormene som kom fra nordvest og over prærien. Det var bikkjekaldt til de grader. Alt stoppet unntatt Frontier som fortsatt fløy sine CV580 inn i staten fra Denver i slikt drittvær.
Jobbet fra Casper og kjørte ut til oljefeltene i nærheten av Rawlins og Rock Springs med pickup truck hver dag. Vi måtte ha med ekstra fuel til bilen samt mat og klær i tilfelle vi ble stuck i snødrivene. Det skjedde en gang ved Independance Rock nordvest for Casper.Satt fast her i ca 20timer før vi kom oss ned til Casper.
Snøstormene der over er noe annet enn det vi opplever her hjemme. Det må isåfall være på Hardangervidda , men der er man jo sjelden.

Jepp de har skikkelige snøstormer der borte. Opplevde selv å bli innesnødd i Colorado Spring for at par år siden og måtte utsette turen opp til Denver. På veien opp måtte jeg gi opp å telle hvor mange biler (og busser) som hadde kjørt i grøfta.

Men det som imponerte mest var hvor fort uværet kom. Den ene dagen var det 20+ og jeg gikk i shorts og t-skjorte og dagen etter var det full snøstorm. Heldigvis skjedde dette 3 dager før jeg skulle reise hjem så alt var som normalt når jeg skulle dra

Ja, jeg har oplevet en isstorm i Michigan i 1974....

Næsten samtlige træer i området var skåret af i 4 meters højde...meget underligt
at se

Hilsen
Ole

Og på nyhetene sier de at DEN er stengt i dag også---

God jul til alle dem som sitter fast der..

Originally posted by Tommy777

Og på nyhetene sier de at DEN er stengt i dag også---

God jul til alle dem som sitter fast der..

Tja de kan jo synge julesanger sammen med de som sitter på LHR. (Hvor de regner med at tåken vil bli liggende i 48 timer)

Back