• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Skal det være en SAS 737-700 i 1/400 ?

Re: Skal det være en SAS 737-700 i 1/400 ?

Dessverre er dette en av de modellene som ikke ble noe annet enn "sample". Er noen år siden disse 20 ble produsert. Hvor er de resterende 19 blitt av ? Det "vanlige" er jo at produsentes sender samples til flyselskapet for godkjenning. CK, du får sjekke rundt i F-Vik.

Dessverre er dette en av de modellene som ikke ble noe annet enn "sample". Er noen år siden disse 20 ble produsert. Hvor er de resterende 19 blitt av ? Det "vanlige" er jo at produsentes sender samples til flyselskapet for godkjenning. CK, du får sjekke rundt i F-Vik.

-Ja,- desverre ble det ikke noe av akurat denne modellen for "folk flest"..

-Men kansje det kan komme andre modeller etterhvert av denne typen, og kansje både en -800 også.....?

3 sek før aksjonen var over ble eg overbydd...

Gjekk for £205

Har lokalisert to til av desse, en i Frankfurt og en i California...

Noen som har mulighet å sjekke med SAS om det finnest noen av desse 17 gjenverende modellene liggende som kan vere for salg for en som er svært int. i å få tak den?

Endeleg, så har eg fått tak i en av desse 20 sample som vart laga. Fann den på Ebay og blei min for bare $105!

GeminiJets Scandinavian Airlines (SAS) Boeing 737-783, SE-DTG "Solveig Viking"
SE-DTG.jpg

Foto: MegSelv

Om det var den aksjonen som vart avslutta May 21, 201012:16:27 PDT, så er svaret JA! :)

Stygge hjul og i tillegg plastikkmotorer, antar jeg. Det liker vi metallfolk ikke.

Back