Discus Galley Slave Medlem 28 Apr 2008 #1 Skal CPH-ORD med SK943 onsdag (30/4) ettermiddag (A340 iflg. SAS). Noen som vet hvor denne maskinen kommer inn fra onsdag morgen? Last edited: 28 Apr 2008
Skal CPH-ORD med SK943 onsdag (30/4) ettermiddag (A340 iflg. SAS). Noen som vet hvor denne maskinen kommer inn fra onsdag morgen?
sk931 ScanFlyer Rusty 28 Apr 2008 #2 Visse gange er det sk944 som returnerer som sk943 og holder det stik er det OYKBA Det var tilfældet idag Hilsen Ole
Visse gange er det sk944 som returnerer som sk943 og holder det stik er det OYKBA Det var tilfældet idag Hilsen Ole
Discus Galley Slave Medlem 28 Apr 2008 #3 Takker - rapport kommer. Sete 34A er reservert, så får jeg se om andre muligheter byr seg - full flight iflg. bill.kontoret
Takker - rapport kommer. Sete 34A er reservert, så får jeg se om andre muligheter byr seg - full flight iflg. bill.kontoret
sk931 ScanFlyer Rusty 28 Apr 2008 #4 Discus said: Takker - rapport kommer. Sete 34A er reservert, så får jeg se om andre muligheter byr seg - full flight iflg. bill.kontoret Click to expand... Ja, det er helt korrekt Hilsen Ole
Discus said: Takker - rapport kommer. Sete 34A er reservert, så får jeg se om andre muligheter byr seg - full flight iflg. bill.kontoret Click to expand... Ja, det er helt korrekt Hilsen Ole