SK940 23/3 ny kabin? ...og andre utfordringer

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Hei og hå

Har booket meg hjem fra LA med SK940 i C nå på onsdag. SAS sitt setekart viser ny kabin. Seatguru.com viser gammel kabin denne dagen (men ny flere andre dager).

Noen som vet hva som er tilfelle her?

Om det er gammel kabin tenkte jeg nemlig å avbestille og fly BA. Men hadde vært veldig gøy å prøve SAS fra LAX, så jeg ønsker egentlig ikke kansellere unødvendig.

UPDATE: For ordens skyld, når jeg logger på hos SAS står det A340-300 på flighten 23/3 og A330-300 på en Return til LAX jeg har i Juni.

Last edited:
Re: SK940 23/3 ny kabin?

Det er ny kabin satt opp på onsdag, det er selvfølgelig mikroskopisk sjanse for at det blir bytte, det er fortsatt to A340 i drift med gammel kabin.

Flighten virker forøvrig temmelig fullbooket, men med en god del seter i Plus og Business som ikke er valgt.
C1 D1 Z1 R0 J0 Y1 S1 B1 P1 A1 E2 M2 H2 Q2 V2 W2 U2 K2 L2 T0 O0 G

Happy flyging :)

Vel, der er desværre en mulighed for det kan blive tilfældet. Til tider så er SK909 om tirsdagen opsat med A340 pga. vedligehold af A330. Måske benytter SAS muligheden på returen tirsdag for at bytte rundt på den A340 som i øjeblikket flyver fra Arlanda, ved at lade den indkommende A340 fra CPH flyve til ARN og omvendt. Med det resultat at en gammel A340 flyver ARN-LAX / LAX-ARN onsdag
Men det er kun et gæt...

Last edited:

Vel, der er desværre en mulighed for det kan blive tilfældet. Til tider så er SK909 om tirsdagen opsat med A340 pga. vedligehold af A330. Måske benytter SAS muligheden på returen tirsdag for at bytte rundt på den A340 som i øjeblikket flyver fra Arlanda, ved at lade den indkommende A340 fra CPH flyve til ARN og omvendt. Med det resultat at en gammel A340 flyver ARN-LAX / LAX-ARN onsdag
Men det er kun et gæt...

Fingers crossed, then...

Enn så lenge er det RKT og KBA som har tatt denne annenhver dag. Sitter på SK940 med sistnevnte nå og håper du får denne på onsdag.

Enn så lenge er det RKT og KBA som har tatt denne annenhver dag. Sitter på SK940 med sistnevnte nå og håper du får denne på onsdag.

Jepp, har skikkelig lyst til å teste nye SK kabinen. God tur

Ser ut til, om ikke Teknisk, vil det annerledes at KBA er vinneren av onsdagen.
I alle fall den som ligger inne pr nu.

Woohoooooo!!! Dette kan kun bli bra. Fikk endret flight inn til LAX gratis også, så jeg har 1.55 connection tid og ikke 7 timer.

DEN-LAX-ARN-SVG-OSL venter... ekke feil å spare penger, si

Woohoooooo!!! Dette kan kun bli bra. Fikk endret flight inn til LAX gratis også, så jeg har 1.55 connection tid og ikke 7 timer.

Lykke til! ;)

Men med snestorm og 50mph vind, er det meste kansellert fra Denver i dag .... så den skar seg.

Håper det ble bra. Hadde kanskje vært bedre med 7 timer i LA alligavel

Men med snestorm og 50mph vind, er det meste kansellert fra Denver i dag .... så den skar seg.

Den skar seg så det suste... men takk for hjelp. Nå har jeg ihvertfall en gjennomgående booking hjem. Så på en eller annen måte, og en eller annen dag kommer jeg meg hjem. I mellomtiden får jeg finne en plass med varmeovn og humlesmudi.

Håper det ble bra. Hadde kanskje vært bedre med 7 timer i LA alligavel

No shit...

Den skar seg så det suste... men takk for hjelp. Nå har jeg ihvertfall en gjennomgående booking hjem. Så på en eller annen måte, og en eller annen dag kommer jeg meg hjem. I mellomtiden får jeg finne en plass med varmeovn og humlesmudi.

No shit...

Haha. Kan tenke meg at Bongos Tryllereiser ordner de fleste fadeser. Er det lov å drømme om en liten rapport? ;)

Haha. Kan tenke meg at Bongos Tryllereiser ordner de fleste fadeser. Er det lov å drømme om en liten rapport? ;)

Bongos Tryllereiser er vel litt ansvarlig for fadesen? Separate billetter og 1:50 transfer og Rocky Mountains i mars pleier jo være en fin oppskrift for katastrofe

Det var opprinnelig 7 timer, da ... men det hadde ikke hjulpet mye for den var også kansellert.

Fy flate, for en dag dette har vært. Nå kan det se ut til å ordne seg via KEF. Og det er isåfall et føkkings mirakel - hvis det går.

Et mirakel som isåfall er ordnet av at noen faktisk syntes synd på meg og gikk out of their way for å hjelpe. Det er jeg skikkelig ydmyk for. SAS agentene jeg har snakket med i dag har på sin side gjort det motsatte til en paradegren.

Nå krysser jeg bare fingra for Saga Class på håndskrevet FIM, eller hva det het

Back