SK907 innstilt søndag 2/12

jjessen

ScanFlyer Blue
SK907 innstilt søndag 2/12

Kom hjem fra WAW i kveld og så en A330 parkert på remote stand på OSL, tydeligvis SK907 som ble innstillt søndag. Noen som vet hvorfor...?
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Kom hjem fra WAW i kveld og så en A330 parkert på remote stand på OSL, tydeligvis SK907 som ble innstillt søndag. Noen som vet hvorfor...?

Teknisk, sitter å venter hjemme på beskjed angående dagen i dag. Så fortsatt problemer med maskinen.
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Kan virke som noen av de som ikke fikk reist idag. Ble booket om til dagens, og nå så venter de på å bli booket om på alternativ løsning.
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Kan virke som noen av de som ikke fikk reist idag. Ble booket om til dagens, og nå så venter de på å bli booket om på alternativ løsning.

Ja, har forstått at alle fikk beskjed om å hente bagasje og gå til billett kontoret forombooking.
Dette er bare trist for passasjerene.
Håper de klarer å finne gode løsninger for alle, og at ve kommer oss avgårde i løpet av dagen med de siste.
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Heisann!

Ja, har forstått at alle fikk beskjed om å hente bagasje og gå til billett kontoret forombooking.
Dette er bare trist for passasjerene.
Håper de klarer å finne gode løsninger for alle, og at ve kommer oss avgårde i løpet av dagen med de siste.

Ser det er fortsatt plasser paa UA 39 i dag saa en del burde ha kommet seg med.

Dag
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Når slike ting skjer, er det da slik at SAS og UA er så gode venner at det kan være aktuelt for UA å sette inn en større maskin på EWR-OSL? Forutsatt at det er en større maskin som kan settes inn uten for store konsekvenser andre steder.....
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Jeg vil tro at de som nå ble rammet av dette tross alt er glade for at de valgte å booke på SAS og således har en reise med et nettverksselskap som har avtaler med sine partnere om å få med de reisende så raskt det lar seg gjøre på alternative avganger samme dag.
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Jaha - den gikk ikke likevel i går altså.
Ei jente fikk SMS om ny tid 1855 (eller noe sånt) og raste ut av Flybussen og inn til terminalen på OSL igjen - ble vel skuffet da
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Når slike ting skjer, er det da slik at SAS og UA er så gode venner at det kan være aktuelt for UA å sette inn en større maskin på EWR-OSL? Forutsatt at det er en større maskin som kan settes inn uten for store konsekvenser andre steder.....

Ettersom de opererer i motsatt retning, er det i praksis ugjennomførbart ... Man har ikke noe å bytte med på denne siden av Atlanteren.
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Ettersom de opererer i motsatt retning, er det i praksis ugjennomførbart ... Man har ikke noe å bytte med på denne siden av Atlanteren.

Joa, men det var mer tenkt på som et hypotetisk spm. For det skjer vel at SAS sin maskin går tech på EWR også......
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Ble CO39 en del forsinket på søndag også? Har en venn som var med der, som skulle videre til SFO fra EWR, uten at han rakk det...
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Joa, men det var mer tenkt på som et hypotetisk spm. For det skjer vel at SAS sin maskin går tech på EWR også......

Nei, de overfører heller passasjerene på alternative ruter ..

Ser imidlertid ut som at gjestene flys til CPH og settes på en 340 der nede for en avgang 'utpå ettermiddagen'.
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

ja den ble nok forsinket. vi var 2 timer forsinket fra ewr hjem pga laaaaaaang kø på rullebanen. bare 1 bane oppe. av hvilken grunn vet jeg ikke. rakk og se ferdig en hel film i kø før vi fikk tatt av :-)
 
Re: SK907 innstilt søndag 2/12

Nei, de overfører heller passasjerene på alternative ruter ..

Ser imidlertid ut som at gjestene flys til CPH og settes på en 340 der nede for en avgang 'utpå ettermiddagen'.

God morgen fra New York.
Vi fløy alle ned til CPH, og fløy en A340 (som kom inn fra NRT) til Newark.
De hadde heldigvis booket om de fleste av paxen, så det var en ligth load. Men vi kom frem.
Årsaken til at man valgte å fly ned både pax og crew til CPH, var for å spare tid, og extra crew til å fly maskinen tom til Oslo.
Samt at det var plass på flyene mellom Oslo og København.
Ble en laaaaang dag, fo å si det sånn.
 
Back
Top