Sk904/909 kansellert i morgen (13/4)

imm

ScanFlyer Crusty
Er det teknisk eller?
Er det samme maskin som ble kansellert for noen få dager siden?

Re: Sk904/909 kansellert i morgen

Og jeg skulle reist "passivt" fra NY med den nå i natt... i stedet blir det CO via ARN...;-(

Tally-ho

Sikkert pga SE-REE som jeg tror står med teknisk på EWR

Det stemmer. SE-REE har stått på EWR siden ankomst 903 den 07april, uten at jeg vet egentlig hva det er som feiler den.

Men 4 dager bakkeopphold så langt tyder på et lott "vanskelig" problem.

Jøss , blir ikke 908/907 kanselert ? [/KONSPIRASJON]

Trenger ikke å være så ille. Kan ta litt tid hvis man må fly inn teknikere og deler

Ut i fra hva jeg har fått høre er det snakk om feil på reverseren på den ene motoren.
Teknikere ble flydd inn så snart det ble klart at det ikke var noen som kunne ta jobben der borte.

Det ble vel slått fast i den forrige tråden at man kansellerer der det er minst problemer med ombooking etc :)

SK hadde to maskiner stående side om side på EWR i dag tidlig, en A330 og en A340, og jeg skulle ha fløyet passivt hjem til ARN med den ene, men ble ombooket til CO.
Og en ting er sikkert, First class (ja, de kaller det for det..) på CO står ikke tilbake for noe, selv om maskinene (B757-200) begynner å trekke på årene. Vanligvis synes jeg det er varierende service hos yankeerne, men dette var topp.
En annen ting var at det var nesten tomt foran (5 pax), men sånn er det vel når både SK og CO flyr nærmest samtidig....

Tally-ho

Back