• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK4609 idag og fredag

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Er det noen som kan gi meg individene som fløy SK4609 til MAN fredag iog i dag søndag?

På forhånd takk :thumbup

Her er en annen 737 som besøkte MAN på fredag

A6-AIN_MH_230606.jpg

Replying to Topic 'SK4609 idag og fredag'

Litt OT i forhold til topic, men skitt au....: På torsdag fikk jeg endelig tatt Aviation Park i nærmere øyesyn (første gang på MAN med bil tilgjengelig og med ledig tid), og jeg skjønner definitivt hvorfor man vurderer Manchester som et spotterparadis. Det blåste riktignok kraftig, men det gjorde bare at jeg våknet opp før returen til York.

Så på to uker har jeg fått med meg to viktige luftfartsdestinasjoner - Aviation Park på MAN og Imperial War Museum i Duxford (det var virkelig en imponerende samling - man kunne til og med gå inn i Concorden som stod parkert der, samt at en VC-10 og muligens en Vickers Viscount om jeg husker rett). Jeg har aldri tidligere sett en B52 live, og den har virkelig en imponerende størrelse...

Back