SK4414 i morgo

Polaris

Free Luigi
Nå er jeg egentlig ikke supernysgjerrig på hvilket fly jeg skal fly i morgen på rute SK4414 - et eller annet LN-RR* skal det vel være - men er det noen som har mulighet til å finne ut noe om vær eller annet relevant for meg?

Kjenner det knyter seg bittelitt i magan og jeg begynner å lure på når jeg gikk med på å fly opp til Svalbard midt på høsten :drunk:

http://www.yr.no/place/Norway/Troms/Tromsø/Tromsø_lufthavn/hour_by_hour.html

Vestlig kuling, tar vi av mot sør eller nord da? Det blir vel alt annet enn en koselig take-off det.... æsj æsj æsj jeg har gledet meg helt til i dag. Nå skjelver jeg periodevis og har vondt i magen. Så mye har været å si!

Svalbard er finest rundt Mars/April synes jeg, har vært der maaaange ganger før. Men pga. flyskrekken har jeg ikke vært der på 8 år nå, endelig tør jeg igjen! :)

Nevermind, noen leste mine tanker og sendte avgårde 3 fly på rappen i tåka og regnet (og vinden).

Nå begynner pulsen min å øke gitt, et 737-500/600 tok av og ristet noe helt forjævlig oppover. Så ut som det var både nedoverhumper og oppoverhumper, så vel som vingling fram og tilbake. Jeg har ikke opplevd turbulens av den sorten siden jeg fikk flyskrekk..... Faen faen faen hvorfor måtte det være drittvær akkurat i dag :(

Last edited:
Turbulence er da ikke farlig! ;) det er som å kjøre på en humpete vei med en bil! :D Jeg fløy Osl-Larnaca med norwegian B737-300 LN-KKR og det humpa og rista som bare F**n men en 737-300 som ble bygget i 1988 kan alikevel føre noen passasjerer fram etter en 4 timers lang nattflight! selv om det lynet og tordnet :s

Back