• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK381 TRD-OSL 5 sep

Reise selv med RRG TRD-OSL 05SEP. Men jeg glemte å legge merke til hvilket navn de har gitt den, noen som vet?
 
Spot on på begge flyene! Takk skal du ha!

Helgeland: Du hadde vel ikke en Bomb Squadron jakke (brun) på deg 5 sep? Var en der som kunne mer enn middels flyinteressert der.
 
Last edited:
Nei, jeg gikk sivilt kledd ;-) Satt på 10A, men byttet til 10F rett etter at boardning var completed da det ikke var vindu på 10A. Var ikke spesielt godt belegg på den avgangen...

Var for øvrig ikke så interessert i fly på det tidspunktet, heller bare lei, ettersom jeg hadde forsøkt å komme meg fra MQN til OSL siden klokken 08.30. WFs LN-WIA kom nesten tre timer forsinket til MQN på grunn av tekniske problemer, men da det landet fikk det et nytt problem med en generator. Lenge ble vi lovet at det skulle komme en maskin med teknikere, og at vi skulle få være med den til BOO, men denne ble stadig utsatt og til slutt kansellert.

Det ende med at vi måtte kjøre drosje 250 kilometer til BOO. Det var helt fullt på direkteflyene til OSL med unntak av det siste for kvelden, og dermed ble jeg routet via TRD.

Reisen som skulle ta tre timer tok nærmere tolv...

Men selvklart, RRG var jo et lyspunkt. Flott maskin :-)
 
Back
Top