SK381 TRD-OSL 5 sep

Reise selv med RRG TRD-OSL 05SEP. Men jeg glemte å legge merke til hvilket navn de har gitt den, noen som vet?

Spot on på begge flyene! Takk skal du ha!

Helgeland: Du hadde vel ikke en Bomb Squadron jakke (brun) på deg 5 sep? Var en der som kunne mer enn middels flyinteressert der.

Last edited:
Nei, jeg gikk sivilt kledd ;-) Satt på 10A, men byttet til 10F rett etter at boardning var completed da det ikke var vindu på 10A. Var ikke spesielt godt belegg på den avgangen...

Var for øvrig ikke så interessert i fly på det tidspunktet, heller bare lei, ettersom jeg hadde forsøkt å komme meg fra MQN til OSL siden klokken 08.30. WFs LN-WIA kom nesten tre timer forsinket til MQN på grunn av tekniske problemer, men da det landet fikk det et nytt problem med en generator. Lenge ble vi lovet at det skulle komme en maskin med teknikere, og at vi skulle få være med den til BOO, men denne ble stadig utsatt og til slutt kansellert.

Det ende med at vi måtte kjøre drosje 250 kilometer til BOO. Det var helt fullt på direkteflyene til OSL med unntak av det siste for kvelden, og dermed ble jeg routet via TRD.

Reisen som skulle ta tre timer tok nærmere tolv...

Men selvklart, RRG var jo et lyspunkt. Flott maskin :-)

Back