• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK369 22feb09

-BRJ var detsom var i TRD idag. Svært passende. ;)


LN-BRJ.jpg
 
Nettopp! Husket det egentlig, men så stod det så mange BR'er rundtomkring, så det gikk i surr, gitt..

Takker :)
 
Står på airframes.org at den er bygget i 1991 som en 737-505, men levert til LH som D-ACBC, og havnet hos BU først i 1994. Er det riktig?
 
Last edited:
Jeg finner denne historien:

D-ACBC Boeing 737-505 Lufthansa 2x CFMI CFM56-3C1 28-03-1991
LN-BRJ Boeing 737-505 Braathens 2x CFMI CFM56-3C1 28-03-1994
YL-BBB Boeing 737-505 Air Baltic 2x CFMI CFM56-3C1 13-11-2003 lsf BCC Grand Cayman Ltd
LN-BRJ Boeing 737-505 SAS Braathens 2x CFMI CFM56-3C1 10-04-2007 ret
LN-BRJ Boeing 737-505 SAS Norge 2x CFMI CFM56-3C1 01-06-2007
 
Back
Top