Martin Moderator Medlem 26 Sep 2008 #1 Takker.. Lurer på hvilket fly jeg evt. skulle ha vært med i dag.. Kan banne på at det var en med winglets..
Takker.. Lurer på hvilket fly jeg evt. skulle ha vært med i dag.. Kan banne på at det var en med winglets..
BSSW Browncoat 27 Sep 2008 #5 Thomas said: Har tilgang til det meste jeg :colgate: Click to expand... Oh shit........
Martin Moderator Medlem 27 Sep 2008 #6 Rørosfly tar over hele OSL snart.. Ser for meg Thomas og Mountaindew nede i en mørk bunker, og har tatt over hele plassen
Rørosfly tar over hele OSL snart.. Ser for meg Thomas og Mountaindew nede i en mørk bunker, og har tatt over hele plassen
T Thomas ScanFlyer Rusty 27 Sep 2008 #7 Heh, Fredrik jobber nok ikke på samme skift som undertegnede. Men om vi ikke tar over hele OSL så har vi hvertfall oversikten over hele OSL... Bortsett fra når RAMP'en gir ei kjerre gate 18 og samme kjerra får taxi-clr. til gate 28 fra ground.. sånt blir det kaos av :colgate:
Heh, Fredrik jobber nok ikke på samme skift som undertegnede. Men om vi ikke tar over hele OSL så har vi hvertfall oversikten over hele OSL... Bortsett fra når RAMP'en gir ei kjerre gate 18 og samme kjerra får taxi-clr. til gate 28 fra ground.. sånt blir det kaos av :colgate:
BSSW Browncoat 27 Sep 2008 #8 Martin said: Rørosfly tar over hele OSL snart.. Ser for meg Thomas og Mountaindew nede i en mørk bunker, og har tatt over hele plassen Click to expand... Med en kasse Solo Super og Spice Girls på høytaler anlegget :lol Sorry Martin, kunne ikke dy meg :colgate:
Martin said: Rørosfly tar over hele OSL snart.. Ser for meg Thomas og Mountaindew nede i en mørk bunker, og har tatt over hele plassen Click to expand... Med en kasse Solo Super og Spice Girls på høytaler anlegget :lol Sorry Martin, kunne ikke dy meg :colgate:
Martin Moderator Medlem 27 Sep 2008 #9 Thomas said: Heh, Fredrik jobber nok ikke på samme skift som undertegnede. Men om vi ikke tar over hele OSL så har vi hvertfall oversikten over hele OSL... Click to expand... Bagateller... Hvis dere to skulle styrt OSL alene, måtte dere sikkert ha lagd en ny skiftplan
Thomas said: Heh, Fredrik jobber nok ikke på samme skift som undertegnede. Men om vi ikke tar over hele OSL så har vi hvertfall oversikten over hele OSL... Click to expand... Bagateller... Hvis dere to skulle styrt OSL alene, måtte dere sikkert ha lagd en ny skiftplan
T Thomas ScanFlyer Rusty 27 Sep 2008 #10 Med en kasse Solo Super og Spice Girls på høytaler anlegget Click to expand... ... hold meg langt utenfor denne Solo orgien deres... :nor
Med en kasse Solo Super og Spice Girls på høytaler anlegget Click to expand... ... hold meg langt utenfor denne Solo orgien deres... :nor