• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sk1874 Cph-svg kansellert idag 30/11

bhen

ScanFlyer Blue
Hei, skulle vart med sk1874 cph-svg tidligere ikveld men ble nå hilton til imorgen på oss, förste fly vi kunde velge var 0810.

Står kun "tech" på widerøes side, noen som vet vad som feilet?
Reiste i en gruppe på 8 personer så lurer litt på om det kan vara verdt å kjöre Eu-sak?

Har ny separat bokning med Sas som vi missar pga dette styret, det var helt og fullt mitt problem mener sas. Sikkert riktig i sak nen dårlig service da.

Har ny separat bokning med Sas som vi missar pga dette styret, det var helt og fullt mitt problem mener sas. Sikkert riktig i sak nen dårlig service da.
I følge deres interne rettningslinjer (så vidt meg bekjent) skal de av ren goodwill yte assistanse om dere misser en annen separat booking med SAS, hvis SAS er grunn til forsinkelsen som gjør at dere ikke rekker booking nr 2.

Hei, skulle vart med sk1874 cph-svg tidligere ikveld men ble nå hilton til imorgen på oss, förste fly vi kunde velge var 0810.

Står kun "tech" på widerøes side, noen som vet vad som feilet?
Reiste i en gruppe på 8 personer så lurer litt på om det kan vara verdt å kjöre Eu-sak?

Når går ditt neste fly videre fra SVG?

Ser det er ledig å reise CPH-OSL 22:45-23:55, og videre OSL-SVG i morgen 07:10-08:05.
Løp ut til CPH, så booker de deg om til denne samt hotell OSL.

Godt forslag Star flyer men det hjalp ikke oss. Hadde uansett ikke rukket med morgonflighten til ABZ da vi måtte hjem å hente bagasje også.

Har snakket med europeiske om å få tilbake de 1381kr sas skulle ha for ombookingen, men det gikk ikke pga to ulike reiser der en er hjemme imellom.

Jaja, blir klage x2 til sas der eu-erstatningen selvfölgelig henger höyest.

Back