sk931 ScanFlyer Rusty 6 Apr 2008 #3 Faktisk er der et mix af MD87/82 og B737 hele sommeren Hilsen Ole
Lennart ScanFlyer Rusty 6 Apr 2008 #4 OY-KKS, LN-RMC, LN-RMD er de siste reg til SAS eg mangler Takk Ole
Someone Moderator Medlem 9 Apr 2008 #8 Leorim said: Ser ut som Atlantic har tatt helt over CPH-SVG-CPH Takker Click to expand... Det stemmer. På SAS sine hjemmesider så vil man se at alle SVG-CPH flygninger er satt opp med Atlantic i årets sommertabell (ut oktober). Last edited: 9 Apr 2008
Leorim said: Ser ut som Atlantic har tatt helt over CPH-SVG-CPH Takker Click to expand... Det stemmer. På SAS sine hjemmesider så vil man se at alle SVG-CPH flygninger er satt opp med Atlantic i årets sommertabell (ut oktober).
Lennart ScanFlyer Rusty 9 Apr 2008 #9 Kjedelig ganger tusen Da blir det ingen tur til CPH på meg ihvertfall , ihvertfall ikke med RC, sorry guys
Kjedelig ganger tusen Da blir det ingen tur til CPH på meg ihvertfall , ihvertfall ikke med RC, sorry guys
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 9 Apr 2008 #10 Det var ikke noe særlig. Er det denne ruten som er blitt operert av MD80/Airbus? Eller er det en annen på dagen?
Det var ikke noe særlig. Er det denne ruten som er blitt operert av MD80/Airbus? Eller er det en annen på dagen?
Lennart ScanFlyer Rusty 12 Apr 2008 #11 SK1871 var fast med MD/A319 og noen ganger A321 Og en av kveldsflygingene pleide å komme med en MD Nå får vi bare MD ifra Arlanda, eller en liten gris (B736)
SK1871 var fast med MD/A319 og noen ganger A321 Og en av kveldsflygingene pleide å komme med en MD Nå får vi bare MD ifra Arlanda, eller en liten gris (B736)