SK, DY og WF på Værnes

Pål S.

Pål S.
SK, DY og WF på Værnes

I dag ble det en ny tur til Værnes. Temperaturen var god så lenge sola var fremme, og vinden var nesten borte. Alt i alt en kjempefin tur.

Det var ikke noe uvanlig eller spennende på TRD i dag, men jeg vil likevel dele noen bilder med dere. :)

Widerøe, De Havilland Canada DHC-8-103 Dash 8, LN-WIV by Pål Svarte, on Flickr

SAS, Canadair CL-600-2D24 Regional Jet CRJ-900ER, OY-KFF by Pål Svarte, on Flickr

SAS, Boeing 737-505, LN-BUG by Pål Svarte, on Flickr

SAS, Boeing 737-705, LN-TUJ by Pål Svarte, on Flickr

Norwegian, Boeing 737-8JP, LN-DYO by Pål Svarte, on Flickr

Ble veldig glad når LN-NGI kom fra Oslo. Nå mangler bare LN-NGD og LN-NGG på brikka. :colgate:

Norwegian, Boeing 737-8JP, LN-NGI by Pål Svarte, on Flickr

SAS, Boeing 737-505, LN-BUE by Pål Svarte, on Flickr

Det var alt! Kommentarer settes pris på, og mottas med takk. :)

Re: SK, DY og WF på Værnes

Det er noen av bildene her jeg ikke skjønner meg helt på når det gjelder utsnitt, rarest føles -TUJ-bildet, men interessant lys i bildene.

Det er noen av bildene her jeg ikke skjønner meg helt på når det gjelder utsnitt, rarest føles -TUJ-bildet, men interessant lys i bildene.

På noen av bildene ble det mørke hjørner, og derfor prøvde jeg å beskjære bildene for å få bort disse. Jeg hadde også litt høy lukkertid, noe som gjorde at bildene ble veldig mørke.

Jeg er enig i at -TUJ-bildet er litt merkelig, men da får vi håpe at øvelse gjør mester. :)

Da gir det så meget mer mening! Da er det jo ikke noe annet enn å lære så lenge man tar bilder. Om de er undereksponerte finnes det jo tonnevis av programmer som kan bedre bildene, dersom de er i RAW :) og husk at vignettering heldigvis kan kureres i både photoshop og lightroom.

Back