Sk/Dy i samarbeid

krølle

ScanFlyer Crusty
nesten iallefall
TAFPL
[ Flight Progress Information 11OCT08 08:26
[ Page 001/001
[
[]DY1036 []11OCT08[] [ ALT ADHOC CHANGE: RRT REASON: WEAT
[
[ 733 DY733 LNKKO
[
[ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
[ 11OCT SVG WAW 0650 0850 0650 0659 0855 0902
[
[ 733 DY733 LNROM<---er vel sk md det
[
[ 11OCT WAW KRK 0920 0955 1030 WT: 70
[
[ WT - DESTINATION WEATHER (WEATHER BELOW ACFT OPERATING MINIMA)
:D
 
Og hvorfor egentlig ikke.....
Det kan bare godt undre at SAS/DK(jeg tror nok at LNROM hører til hernede ??)
kan frigøre en MD80 og crew
Hilsen
ole
 
hehe, bare en liten kjapp en på lørdagskvisten, se om folk fulgt med.
Var nok en liten skriveleif fra DY ops:lol:

Men hadde jo vært dritt stilig om Dy hadde leid inn SK materiell engang da
 
Code:
[                Flight Progress Information          11OCT08 10:25             
[                                                     Page 001/001              
[                                                                               
[]DY1036  []11OCT08[] [ ALT  ADHOC CHANGE: RRT REASON: WEAT                     
[                                                                               
[ 733   DY733    LNKKO                                                          
[                                                                               
[                STD  STA  ETD   ATD  TOFF   ETA   TDWN ATA   CODE1   CODE2     
[ 11OCT SVG WAW  0650 0850       0650 0659         0855 0902                    
[ 11OCT WAW KRK  0920 0955       1032 1040   1110             WT: 72            
[                                                                               
[ WT - DESTINATION WEATHER (WEATHER BELOW ACFT OPERATING MINIMA)                
[                                                                               
[ SI DIV WAW DUE FOG KRK                                                        
[    IF IMPROVEMENT - NEW ATTEMPT INTO KRK AFTER RE-FUELL                       
[    CHECK KRK                                                                  
[                                                                               
[                                                                               
[
 
Hvorfor skulle ikke DY kunne leie kapasitet av SAS hvis det kniper? SAS og BU leide stadig fly av hverandre ved behov, og det er normalt billigere aa chartre et fly som allerede befinner seg i lokalomraadet .. Ville vaere god business-sense.
 
hehe, bare en liten kjapp en på lørdagskvisten, se om folk fulgt med.
Var nok en liten skriveleif fra DY ops:lol:

Men hadde jo vært dritt stilig om Dy hadde leid inn SK materiell engang da

Det var vel kanskje en handling agent som surret med en REG vil jeg tror, og ikke ops'n til NAX. Uansett så ser dere jo av Laurenz print at det var KKO.......og ikke ROM .....
 
nesten iallefall
TAFPL
[ Flight Progress Information 11OCT08 08:26
[ Page 001/001
[
[]DY1036 []11OCT08[] [ ALT ADHOC CHANGE: RRT REASON: WEAT
[
[ 733 DY733 LNKKO
[
[ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2
[ 11OCT SVG WAW 0650 0850 0650 0659 0855 0902
[
[ 733 DY733 LNROM
[
[ 11OCT WAW KRK 0920 0955 1030 WT: 70
[
[ WT - DESTINATION WEATHER (WEATHER BELOW ACFT OPERATING MINIMA)
:D


Hvor intern kan humor bli... :colgate:
 
Back
Top